Geef mij maar Albert Heijn. Kwaliteit van de groente en fruit is stukken beter hier dan bij Jumbo en daarnaast is de service die het personeel levert top. Zij weten wat klantvriendelijkheid is, en vrijwel nooit lege schappen. Als je iets niet kunt vinden loopt er keurig iemand mee, en als het al eens een keertje voor komt dat een bepaald artikel niet voorradig is, loopt iemand zonder zuchten even het magazijn in om te kijken of het daar wel is. Mocht dat allemaal ook niet lukken dan denken ze ook nog met je mee of er een vervangend product is dat jou kan helpen.
Laatst kocht ik er twee vestjes. Had de bonnetjes weggegooid want had ze even in een kort wasje gedaan om ze op te frissen. Bleek bij het strijken dat in beide vestjes fouten zaten. Bij eentje was het alleen zichtbaar aan de binnenzijde bij de ander ook aan de buitenzijde. Ben teruggegaan naar de winkel. Ze hadden mijn maat helaas niet meer maar kreeg het volledige aankoopbedrag terug en mocht de twee vestjes nog meenemen ook. Dat zonder enige discussie. Toppie toch??
Euh nee, ik werk niet bij AH en heb er ook geen aandelen, maar vind wel dat onze AH hier wel begrijpt hoe het werkt. Misschien ook omdat er hier heel veel supermarkten aanwezig zijn.