Jumbo - Vers is ook echt vers

• Adrie

Nicole.

Welke was dat??

Z.Plaat of W.Tell. Ik zelf kom bij Z.Plaat

• nicole68

Adrie Schreef:

——————————————————-

> Nicole.

> Welke was dat??

> Z.Plaat of W.Tell. Ik zelf kom bij Z.Plaat

het was op de z. plaat ;-)

• Velocitas

Vandaag maar ff gekeken overdatum : een heel vak vol met 2x8 worsten broodjes , tapenade, dadelwalnotencake, roggebroodsnack, roggebrood,danio party croiisants , diepvries croissants, gerijpte kogelbiefstuk, bami saté rollen en zalm. =) de zalm met de datum van vandaag wouden ze nog verkopen ? Heb ik niet om gezeurd had de buit wel binnen en die zalm haal ik morgen vroeg wel op ;) oja de vakkenvuller gaf me nog een bakhuzaren salade met de datum van morgen.. Ik kocht zelf 2 sixpacs fruitshoot voor 2 euro.. Dat is dan 2 euro!

• angelique_47

ik kijk hier hel vaak bij Jumbo maar vind nooit iets helaas…. gaan jullie dan altijd smorgens heel vroeg ofzo??

• nicole68

Ik ga nooit op dezelfde tijd boodschappen doen,

gewoon door de dag zoals het uitkomt.

• KleineBoodschapjes

Nope, maar er is wel één Jumbo die heel streng controleert hier in de buurt en waar dus nooit wat ligt), en twee die nooit datums lijken te checken, maar ook nooit moeilijk hebben gedaan over het meegeven van producten.

Ik denk dat deze Jumbo's de kosten van personeel drukken door minder vaak/grondig te controleren op datums omdat ze weten dat de klanten het wel doen, en dan de gratis producten als een collateral damage zien die lager is dan de kosten van personeelsinzet en prematuur weggegooide producten.

Jumbo's die producten van overmorgen alvast weggooien verkopen deze zeker niet meer, terwijl veel mensen niet op de datum kijken als ze iets direct die dag gaan eten, dus het gewoon afrekenen.

Ik vind trouwens die laatste soort Jumbo's slimmer én prettiger, want met een krappe beurs is vooral groente wel fijn om mee te kunnen krijgen en voor het milieu en de wereld voedselvooraad is het ook veel beter.

(en nee, ik ga me niet aanmelden voor de voedselbank, die laat ik voor mensen die niet de handigheid/gezondheid hebben om elk dubbeltje zo vaak te keren dat ze toch altijd eten beschikbaar hebben wat het budget ook is)

• Velocitas

Ik ga wanneer ik tijd heb..vandaag nog koekjes een soort Indische saus , poeder om aardbeien melk te maken,mozarella en olvarit toetjes & sandwitches ik gok meestal op producten die in mijn ogen niet veel worden verkocht of juist snel over datum gaan. Werkt goed haha

• Adrie

Helaas vandaag niks.

Ik denk dat ze wat allerter zijn geworden .

Ik zag van middag een jonge man die ook alles nakeek op datum

• carlaM

vandaag bij jumbo: gratis croissantje in de koeling, gehakt snackbroodjes in de koeling en 1 mueslibrood.

Doen niet moeilijk , ga meteen met de boodschappoen bij de servicebali afrekenen.

• izzza

Donderdag hebben we weer 4 pakken koffie gratis gekregen twv €6.99. 1 Pak in zo'n voordeelpak was niet vacuum.:D

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.