Jumbo - Vers is ook echt vers

• izzza

We waren gisteren bij de Jumbo en we wilden een doos eieren. We checken de eieren altijd of ze heel zijn en dat was maar goed ook. We hebben 1 doos gevonden met 10 eieren en in de overige dozen zat minimaal 1 kapot ei. We hebben het gemeld en even later stonden ze met 3 man de eieren te checken. Ik kan er niets aan doen dat ik daar lol om heb :D. Met klachten wordt hier heel goed, correct en snel omgegaan. Ook met de gratis producten. Ik denk wel dat het een groot verschil maakt of het een nieuwe Jumbo is waar het personeel is begonnen met de huisregels of een omgebouwde winkel met hetzelfde personeel als in de oude winkel.

Maar waarom beklagen jullie je niet bij het hoofdkantoor van Jumbo als de service zo slecht is of doen jullie dat wel? Krijg je als goedmakertje ook nog weleens een bloemetje (heeft mijn buurman gehad)! Bij serieuze klachten / slechte service worden de winkels “op de vingers getikt”. Het is maar een idee!

• KleineBoodschapjes

Heb ik dus geprobeerd, maar ik kreeg alleen een boze reactie van 1 regel mbt niet telefonisch bereikbaar zijn toen betreffende persoon me belde.

Mijn sterke vermoeden is dat de mails automatisch naar de supermarktmanager worden doorgestuurd ipv afgehandeld op hoofdkantoor :(

ERG fan van de goede jumbo's hoor, maar de slechte verpesten het dan weer :(

• karin

ik afgescheept per mail

toen hoofdbureau gebeld

haha heel netjes werd het opgelost!

• nicole68

izzza Schreef:

——————————————————-

> We waren gisteren bij de Jumbo en we wilden een

> doos eieren. We checken de eieren altijd of ze

> heel zijn en dat was maar goed ook. We hebben 1

> doos gevonden met 10 eieren en in de overige dozen

> zat minimaal 1 kapot ei. We hebben het gemeld en

> even later stonden ze met 3 man de eieren te

> checken. Ik kan er niets aan doen dat ik daar lol

> om heb :D. Met klachten wordt hier heel goed,

> correct en snel omgegaan. Ook met de gratis

> producten. Ik denk wel dat het een groot verschil

> maakt of het een nieuwe Jumbo is waar het

> personeel is begonnen met de huisregels of een

> omgebouwde winkel met hetzelfde personeel als in

> de oude winkel.

> Maar waarom beklagen jullie je niet bij het

> hoofdkantoor van Jumbo als de service zo slecht is

> of doen jullie dat wel? Krijg je als goedmakertje

> ook nog weleens een bloemetje (heeft mijn buurman

> gehad)! Bij serieuze klachten / slechte service

> worden de winkels “op de vingers getikt”. Het is

> maar een idee!

Ik heb inderdaad een keer een mail naar jumbo nederland gestuurd omdat ik ook vlees niet mee kreeg van die dag.

Het was niet om te klagen, maar meer om te weten welke regels nu waar geldig zijn.

Sindsdien hebben ze in die jumbo de regels aangepast,

en ik kreeg idd een bloemetje mee ;-)

• eliina

Vis krijg je ook gratis mee als het de dag van vandaag is, net als gebak, gekoelde sandwiches en vlees. Het enige wat je niet gratis krijgt met de datum van vandaag is uiteraard het brood!

• Sabine

Ik heb, geinspireerd door jullie, ook de stoute schoenen aangetrokken en gekeken naar iets lekkers om te drinken voor bij het avondeten. Ik moest toch bij de Jumbo zijn voor een kleine boodschap en vond nog een pak Optimel in de koeling met de datum van morgen. De cassiére wist niet zoveel van de zeven zekerheden, dus het pak betaald en naar de klantenservice gegaan. En ja hoor, gewoon geld terug gehad! Vind het nu al leuk!

• nicole68

Zojuist 5 bakken van 1 kilo nasi van 13-5

en aardappelschijfjes van 13-5

• Juanita

Tssss…..hier doen ze het dus niet.

Op dingen met de dag van vandaag zit een ronde oranje sticker met 1 euro erop.

• eliina

Hier in Enschede flikken ze dat af en toe ook wel eens, een keer gehad met avocado's (voorverpakte eetrijpe vandaar met datum) daar stond de datum van morgen op. Ik heb bedrijfsleider erbij geroepen en gezegd dat het niet netjes is, mocht ik die gratis meenemen. Gewoon proberen ;)

• tequilacin

Goed gedaan, eliina, zij maken de spelregels, niet wij, toch!!

Spelregels zijn er om aan gehouden te worden, anders hoef je ze niet op te stellen, ook.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.