Bizar hoe ver mensen soms kunnen gaan, mooi voorbeeld van zo'n actie die ook verpest is:
http://www.flickr.com/photos/43241574@N07/3984426493/in/pool-1190210@N21/
NLgratis Schreef:
——————————————————-
> Bizar hoe ver mensen soms kunnen gaan, mooi
> voorbeeld van zo'n actie die ook verpest is:
> http://www.flickr.com/photos/43241574@N07/39844264
> 93/in/pool-1190210@N21/
die actie was nooit verpest als ah inderdaad de laagste prijs zou hebben gehad zoals ze dat hoog van de toren schreewde tijdens deze actie, helaas viel ah al snel door de mand en daar hebben een aantal mensen flink van weten te profiteren door ze eens goed om de oren te slaan met hun eigen regels.
maar het verlies van die actie maakt ah nu ruimschoots goed met de hamsterbingo.
Dat zal best dat de AH door de mand viel, ik heb het niet zo met het beleid van AH of een Jumbo.
Ik gaf alleen een voorbeeld dat er blijkbaar altijd een groepje is dat graag misbruik van zo'n actie wilt maken.
Meer dan 30 stuks van elk product inslaan noem ik niet meer profiteren, maar gewoon misbruik, maar goed misschien ben ik de enige op dit forum die er zo over denkt.
Ik moet hier een beetje om lachen! Waar lees jij dat ik heb gezegd dat het verboden is? Zo is het ook toegestaan om heel je kar bij Jumbo gratis te gaan vullen. Ik antwoordde alleen op je naieve “vraag” wat onder misbruik wordt verstaan. Maar kennelijk praat ik hier met mensen die dit allemaal maar goedkeuren onder het mom van regel is regel. Dit is gewoon hebzucht! Waarschijnlijk werden al die producten op marktplaats verkocht.
Misschien moet je nog een mail tegenaan gooien naar de AH dat je van elk product 6 stuks mocht meenemen en of je dan alle 40 AH's langs mag gaan om je busje te vullen.
Om die reden verbaast het mij dus totaal niet dat er expliciet een noot over misbruik in de voorwaarden staan.
Sorry dinges, maar ik vond die email met dat voorbeeld nogal naief en absurd. Iedereen kan toch aanvoelen wat onder misbruik wordt verstaan, komop zeg. Verder niks persoonlijks, maar ik vond het inderdaad gewoon raar dat niemand er wat over zei, dus ik ga niet verder discussieren omdat de reacties nogal eenzijdig zijn.
Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?