Gratis HEMA kadokaart van € 10,- bij de postcodeloterij.

  • testpiet

    Ging deze hema kaart ook met een code?

  • Studente87

    Code in een brief waarmee je kaart moet aanvragen

  • Pietje

    Zaterdag de kadokaart ontvangen!

  • Pietje

    Zaterdag de kadokaart ontvangen, helemaal super. Ookal de brief ontvangen dat het opzeggen van mijn lidmaatschap in orde is

  • deysi

    kon zowel met de telegraafcode als zonder code, ik had geen code maar me gewoon aangemeld via cashback.

  • testpiet

    Heb hem hier online besteld en betaald met ideal. Geen brief gehad wel een mailtje dat de hema kaart binnen 6 weken word verstuurd. Hopelijk voor het einde van volgende week, dan kan ik een taart bestellen.

  • deysi

    Laatst even gebeld (via mijn werk :P) waar de prijzen + €10,- Hema kaart bleven. Er was een probleem met e.e.a. dus ik zou nog bericht krijgen.

    Zaterdag €30,- aan Hemakaarten in de bus! Terwijl ik maar recht had op €10,-.

    De gewonnen prijzen komen binnen 2 weken, iedereen in mijn postcodegebied had nog niets gekregen.

    Ook had ik niet het hokje aangevinkt dat ik mee wilde spelen. Dus speelde ik in januari maar 1x mee en hoef niets op te zeggen.

    Dus, mocht je meedoen aan zo'n actie, dan niet het vakje Ja…. aanvinken. Zie ook de bijdrage van Axel hierboven.

  • testpiet

    Hier gaat het dus nog steeds niet goed, nog maar eens gebeld, nadat een mailtje sturen schijnbaar ook niet helpt. Ze kunnen mijn gegevens niet vinden in het systeem en dat heeft schijnbaar te maken met het feit dat ik betaald heb met ideal. Je bent dan geen vaste klant en dit loopt via een andere route. Maar ze gaan me nu zoeken. Schijnbaar krijgt iedereen die via ideal betaald een zelfde lotnummer naast zijn postcode.