Wie wil actiecode voor korting op HelloFresh Box?

• Lois

Bestel nu via Smulweb en ontvang een korting van 15,- op je eerste box* met de code:

SMULWEB15

* Bij gebruik van deze kortingscode is een minimale afname van 2 HelloFresh Boxen verplicht. Het HelloFresh lidmaatschap is flexibel en kan wekelijks gepauzeerd worden. De kortingscode is niet geldig in combinatie met een Fruitbox of een Proefbox.

http://www.smulweb.nl/hellofresh

• sabine.3

Ik heb ook een cadeaubon gekregen: 15 euro korting op de eerste box en minimaal 2 boxen.

Wie hem wil mag me een PB sturen.

• Webbie

er is ook een mogelijkheid om de HelloFresh box gratis te proberen:

Test een week lang gezonde boodschappen

HelloFresh zoekt testers voor de HelloFresh Box. Een box met 3 verrassende, gevarieerde en gemakkelijke recepten en alle verse ingrediënten die je daarvoor nodig hebt. Niet meer naar de supermarkt dus en toch gezond eten! Meld je nu aan. Lees verder

LINK

• ~*~ Kimberly ~*~

Misschien dat iemand hier iets aan heeft, zojuist in mijn mailbox:

Wil jij op een gemakkelijke manier gezond, bewust en gevarieerd eten? Dat kan met HelloFresh! Ontvang nu gezonde recepten en alle verse ingrediënten die hiervoor nodig zijn bij jou thuis. Als je nu bestelt met de code EURC2013 ontvang je € 15 korting op je eerste HelloFresh Box.

• Lois

Gelukt, Je bent ingeschreven voor deze test

Het vervolg van deze test is als volgt. Op 08/05/13 sluit de inschrijvingsperiode. Direct daarna worden de testers geselecteerd. Je krijgt hierover bericht van ons, dus hou je mailbox goed in de gaten. Als je gebruik maakt van de onderstaande aanbieding en je wordt geselecteerd om te testen, dan krijg je het aankoopbedrag terug.

Jouw mening is geld waard. Je krijgt extra korting als je het product wilt testen en je mening wilt geven.

Aanbieding: HelloFresh Box

De HelloFresh box met gezonde boodschappen. HelloFresh brengt elke week op maandag of dinsdag een box met gezonde recepten en verse ingrediënten voor 3 of 5 maaltijden bij jou thuis.

Bestel nu direct een HelloFresh Box en ontvang €15,- korting op je eerste box.*

Van €34,- nu voor maar €19,-

Gebruik kortingscode: HELLOTESL8

Actie is geldig t/m 22 mei

Voor donderdag besteld, is de maandag of dinsdag erna levering

* De korting is alleen geldig op de Original en de Veggie ( NIET op de Proefbox en de Fruitbox) en een minimale afname van 2 boxen is verplicht bij gebruik van de kortingscode.

• IrenedeBie

Exclusieve aanbieding: Ontvang 20,- euro korting je eerste HelloFresh Box.

Actiecode: JKEN5V

• ~*~ Kimberly ~*~

Misschien dat iemand hier iets aan heeft, zojuist in mijn mailbox:

Wil je het ook een keer proberen? Bestel dan een HelloFresh Box en ontvang direct €20,- cadeau* met de code: RAIMG2. Cadeautje voor jou!

*Actievoorwaarden: HelloFresh biedt een flexibel lidmaatschap. De kortingscode is geldig bij een afname van 2 HelloFresh Boxen. De kortingscode is niet geldig op een Proefbox of Fruitbox.

• sabine.3

Ik heb ook weer een code ontvangen:AP5RRY4 (deze maand geldig voor 15 euro korting)

• Teckel00

voor de liefhebber: GPPEY8WGHQ

• Gitje

Heb kortingscode voor: Ontvang 20,- euro korting je eerste HelloFresh Box.

Wie er wat mee kan, stuur een PB.