1 euro retour Peijnenburg Sprookjesboom Ontbijtkoek

• monique

Ik kreeg net een mail, helaas lukt het niet om een link te plaatsen;

WELKOM OP DE GELD-TERUGPAGINA VAN PEIJNENBURG

Koop nu een Sprookjesboom Ontbijtkoek, vul het formulier en je actiecode in en ontvang € 1,- retour op je rekening.

HOE WERKT HET?

Voer je gegevens in.

Voer je verkregen actiecode in

Beantwoord twee controlevragen. Hiervoor dien je de verpakking bij de hand te hebben.

Start de betaling.

Het bedrag wordt binnen 4 weken op je rekening teruggestort. Bewaar de kassabon totdat het geld op je rekening staat.

Deze actie geldt alleen voor de actieverpakkingen van Sprookjesboom Ontbijtkoek. Maximaal 1 product per huishouden en/of rekeninghouder. Niet in combinatie met andere acties.

• marjootje83

https://webclient.qnippos.net/index.php?Qcmp=peijnen3

Actiecode: NieuwsbriefSB

Deze actievoorwaarden zijn opgesteld door Unifact B.V.

Tijdens de actieperiode worden Qnippocodes uitgegeven. De Qnippocodes geven de deelnemer toegang tot de actiepagina en, bij inachtneming van de actievoorwaarden, recht op uitbetaling van een refundbedrag.

Door deelname aan deze actie wordt de deelnemer geacht op de hoogte te zijn van de actievoorwaarden en verklaart de deelnemer zich akkoord met de actievoorwaarden.

Het betreft een tijdelijke actie waarvoor een beperkt aantal codes zijn uitgegeven. (OP=OP)

De actieperiode tot en met 30 augustus 2014. Deelname aan de actie na afloop van deze periode is niet mogelijk.

Retournering van het vastgestelde bedrag van is enkel online mogelijk via www.peijnenburg.nl/actie. Het actiebedrag wordt niet via andere kanalen geretourneerd en de actiecode is niet inwisselbaar voor contant geld.

• monique

Dank je marjootje83

• Raff

Hoe kom ik aan deze qnippo code?

• erwinmarloes

eh… helaas, actiecode werkt niet… had ik ook al geprobeerd…

• monique

Hebben jullie het al gekocht dan? Dat is snel!

De code zat in de nieuwsbrief van Peijnenburg. Weet niet of hij algemeen is…. zo ja, dan wil ik hem wel melden…..

• Blueswoman

Denk wel dat het een algemene code is

maar alleen voor nieuwsbrief ontvangers?

denk dat dit op emailadres gaat?

Kan het mis hebben hoor maar is zomaar gedachte van mij.

• Teckel00

Code mail: NieuwsbriefSB

• tineke1

Deze actie geldt alleen voor de actieverpakkingen van Sprookjesboom Ontbijtkoek. Maximaal 1 product per huishouden en/of rekeninghouder. Niet in combinatie met andere acties.

Staat op de Qnippo's site vermeld.

• becky76

Dank je wel.

Heb juist van de week 2 verpakkingen uit de actie bak bij ah geplukt.

Was met 50% korting dus heb er 90 cnt voor betaald.

Actie code werkte en de controle vragen waren ook goed.

(alleen bij de bevestiging moet je op ok klikken, staat bij mij verder en geen ok, maar daarna gebeurd er niets meer)