gratis Heinz Curry Gewurz

  • erwinmarloes

    Eindelijk kan ik ook iets plaatsen

    gratis Heinz Curry Gewurz uit de Lekker Doen van de Digros.

    ga naar deze link en upload je kassabon.

    Hoe en wanneer kan je meedoen?

    De Actie “Heinz Curry Gewürz Probeer nu gratis” is geldig vanaf 10 maart 2014 t/m 30 juni 2014.

    De Actie is van toepassing op de Heinz Curry Gewürz 375ml. Na aankoop van een fles Heinz Curry Gewürz 375ml kun je het aankoopbedrag terugkrijgen.

    Ga naar de actie website op www.heinzcurrygewurzactie.nl. Op deze website upload je een foto van de kassabon en jouw persoonlijke gegevens.

    Per huishouden is maximaal 1 kassabon mogelijk.

    De Actie is alleen geldig voor Nederlandse adressen en Nederlandse rekeningnummers.

    Het aankoopbedrag wordt binnen 3 weken op je rekening gestort.

    Het aankoopbedrag dat wordt teruggestort is gelijk aan de prijs van de Heinz Curry Gewürz 375ml vermeld op de kassabon.

    De kassabon dient bewaard te worden totdat het bedrag is overgemaakt. Er worden steekproefsgewijs controles uitgevoerd waarbij verzocht kan worden de kassabon op te sturen naar een gratis antwoordnummer van H.J. Heinz. Wanneer je hieraan niet kunt voldoen word je uitgesloten van deelname.

    HJ Heinz behoudt het recht voor om deelnames te weigeren indien de gegevens foutief of dubbel worden ingevuld.

  • buijsje

    Super, bedankt.

  • greetje11

    (tu)

  • marijke33

    Bedankt voor de tip gaan we volgende week lekker halen

  • meriam

    Misschien een domme vraag, maar moet je de curry perse bij digros kopen of maakt dat niet uit?

  • eliina

    Als ik op de link klik en dan kijk bij winkels kun je aangeven bij welke winkel je het gekocht heb, en alle gangbare winkels staan er tussen dus niet alleen bij digros ;)

  • judith

    dank voor de tip. ga volgende week eens kijken.

  • Feetje

    favoriet bij ons, lekker en bedankt!

  • bugsbunny

    Lekker!! ga vanmiddag gelijk even kijken of die bij de AH ligt

  • gramwar

    Ik kon het iig niet vinden bij de C1000.