GTA Olvarit Friends

• Marijke_

(m.d.a. moontjemoon en SimoneB )

Ontvang je aankoopbedrag retour!

Koop 1 Olvarit Friends verpakking en stuur de kassabon samen met de ingevulde actiecoupon in een envelop naar:

Olvarit Friends actie

Antwoordnummer 54001

5004 VB Tilburg

Actievoorwaarden:

* De actieperiode loopt t/m 30 juni 2014;

* Deelname aan de actie geschiedt door het aankopen van minimaal 1 Olvarit Friends verpakking;

* Om in aanmerking te komen voor de teruggave van je aankoopbedrag dienen alle gegevens op deze coupon correct ingevuld te zijn;

* De originele kassabon met daarop de aankoop van minimaal 1 Olvarit Friends verpakking dient te worden opgestuurd samen met de volledig ingevulde coupon. Een postzegel is niet nodig;

* Alleen geldig in Nederland. Ook geldig bij online aankoop: stuur de originele factuur samen met de ingevulde coupon op;

* Je ontvangt het maximale aankoopbedrag van 1 Olvarit Friends verpakking per huishouding retour.

► Actiecoupon ◄

• Machteld

bedankt voor de tip!

• SimoneB

Haha ja bedankt marijke! Dit was mijn kans om ook eens iets te plaatsen… wat dom van mij dat ik daar niet aan denk haha

• Marijke_

Gelukkig dacht ik er wel aan! Hihi… ;)

• SimoneB

haha ja volgende keer beter…. (:P)

• SimoneB

Ik had het trouwens niet mooier gedaan als jou met die link en die afbeelding. Mooi hoor!

• Machteld

Vandaag bij de Jumbo gehaald. Dacht dat het een knijpzakje zou zijn wat je zo in de magnetron kon stoppen om op te warmen, maar mooi niet… au bain marie verwarmen of uit het zakje knijpen op een bordje wat dan in de magnetron kan.

• Pluis

Weet iemand misschien welke verpakkingen wel/niet meetellen voor deze actie? Ik zie dat er verschillende producten zijn met verschillende prijzen.

Heeft iemand al meegedaan en/of geïnformeerd hierover?

• moontjemoon

alle leeftijden doen mee in deze serie volgens mij… (Zijn maar 6 verschillende volgens mij)

• minie

ik vond in de supermarkt bij het olvarit vak ook actiecoupons.