Kips Grillworst

• Morrie

Hier hetzelfde, ook maar even een mail aan wagen.

• Where

ik had dat vorige week ook (2 spreads en 1 grilworst gekocht, 3 keer 1,59 ontvangen), gezien de reactie vertrouw ik er op dat het goed komt

Ik had snel een reactie

Hartelijk dank voor uw reactie via onze website. Wij waarderen het zeer dat u de moeite heeft genomen om ons een mail te sturen.

Ik heb het uitgezocht en u heeft inderdaad recht op 2x Ham/Kip spread (1.59) en 1x Grillworst (1.99). Waarschijnlijk is er iets mis gegaan met de betaling. Dit wordt door een extern bedrijf uitgevoerd. Ik heb dit aangekaart en zij gaan ermee aan de slag. Als het goed is zullen zij aanstaande donderdag weer uit betalen en dan moet u het resterende bedrag op uw rekening hebben ontvangen. Zo niet, kunt u mij weer mailen.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Het Kips-Team

• ronaldo

hier bij AH geen actiestickers op de Kips grillworst.

• katinkat

Bij onze AH wel de gewone grillworst maar zonder sticker, de andere een leeg vak.

• tequilacin

Nergens te vinden hier Down South.

• Where

De resterende 40 cent zijn gisteren op mijn rekening bijgeschreven.

Compliment voor kips, snelle betaling en ook de correctie ging goed

• SimoneB

als de app van de AH op de telefoonzet kun je zien in welke vestiging ze de worsten hebben. Heel handig

• moontjemoon

Heb een sticker over… wie wel een worst met kassabon maar geen sticker??

Meerdere reacties gehad, wie daarvan pb krijgt heeft geluk :)

• Risa156

Hier ook de resterende 40 cent ontvangen. Wel bijna een week later dan Kips aangaf wanneer het gestort zou worden, maar toch netjes gecorrigeerd.

De tweede smaak grillworst ging wel in 1 x goed met terug betalen.

• Olliez

Nog meer mensen nog geen geld retour ontvangen?