WIJNVOORDEEL.NL

• rakkerenwij@hotmail.com

ik las dat sommige de wijn niet zo geweldig vonden, dan kan deze retour gezonden worden. Dit even van hun website geplukt:

Hoe kan ik de wijn retour zenden?

Is uw wijn niet naar wens? Bij wijnvoordeel.nl is het mogelijk om uw wijn kosteloos te retourneren. U kan binnen 14 dagen na aflevering contact opnemen met onze klantenservice. Samen zal er naar een geschikte datum gekeken worden wanneer PostNL de wijn bij u thuis kan ophalen. Graag vernemen we dit minimaal 48 uur van te voren. U kan kiezen voor een vervangende wijn of we zullen het volledige bedrag (inclusief de evt. verzendkosten) aan u terugbetalen binnen uiterlijk 30 dagen.

• Sandra70

Mag ik wat vragen?? Wat is de juiste link voor gratis verzenden?

• katinkat

Ergens in de bovenste berichten (bericht van Eertje) staat de link van Wijnvoordeel. Gewoon even de eerste berichten lezen,

• Sandra70

De link van Eertje data 28 juni met gratis verzenden werkt niet meer..:(

• feelings

Mocht er iemand nog interesse te hebben voor een kortingscode van 10,- euro laat het mij weten via PM. Naar mijn idee moet er wel verzendkosten worden betaald.

Wie het eerst komt die het eerst maalt.

- Uw code is geldig tot en met 12 aug. 2014

- € 29,95 Minimumbestelwaarde.

Gr. Feelings

• katinkat

Bij mij geeft die link nog steeds geen verzendkosten aan.

• rakkerenwij@hotmail.com

ik moet wel verzendkosten betalen maar heb wel de korting van 20 euro nog gekregen. Het blijft een koopje!

• hcb

rakkerenwij@hotmail.com Schreef:

——————————————————-

> ik las dat sommige de wijn niet zo geweldig

> vonden, dan kan deze retour gezonden worden. Dit

> even van hun website geplukt:

> Hoe kan ik de wijn retour zenden?

>

> Is uw wijn niet naar wens? Bij wijnvoordeel.nl is

> het mogelijk om uw wijn kosteloos te retourneren.

> U kan binnen 14 dagen na aflevering contact

> opnemen met onze klantenservice. Samen zal er naar

> een geschikte datum gekeken worden wanneer PostNL

> de wijn bij u thuis kan ophalen. Graag vernemen we

> dit minimaal 48 uur van te voren. U kan kiezen

> voor een vervangende wijn of we zullen het

> volledige bedrag (inclusief de evt. verzendkosten)

> aan u terugbetalen binnen uiterlijk 30 dagen.

Ik had dit ook gelezen, maar heb ervan af gezien daar de doos voor het totaal van 3,94 incl. verzendkosten aan mij is geleverd. Zou wel een hele dure grap voor ze geworden zijn dan.

• hcb

Kreeg net per post een factuur binnen voor een wijn die al betaald is, alleen is in het totaalbedrag geen korting verwerkt. Hoop dat ik nu wel een reactie van ze krijg en dat ze de fout zelf ook inzien.

Update: Binnen een half uur al een reactie en is inderdaad een vergissing geweest.

• monique

Ik krijg nu zomaar een factuur voor mijn bestelling van € 23,94!

Terwijl ik bestelde online en toen stond er 3,94, wat ik ook reeds betaald heb.

Nog meer een factuur ontvangen?