€ 1,00 retour op Snelle Jelle tussendoor.

• Lois

Tijdelijk krijg je bij aankoop van Snelle Jelle € 1,00 retour op Snelle Jelle tussendoor.

Houd je actieverpakking bij de hand en volg de onderstaande stappen.

HOE WERKT HET?

Voer je gegevens in.

Voer de unieke actiecode in die vermeld staat op de verpakking.

Geef antwoord op de controlevraag. Hiervoor dien je de verpakking bij de hand te hebben.

Bevestig je deelname.

Het bedrag wordt binnen 4 weken op je rekening teruggestort. Bewaar de kassabon totdat het geld op je rekening staat.

https://webclient.qnippos.net/index.php?Qcmp=peijnen6

• kleurboek

Let op!!!! Erg verwarrend!!!

Ik kocht net bij Jumbo een Snelle Jelle verpakking met vier plakken krachtige koek. Erop een sticker met “1 euro retour” op Snelle Jelle met actiecode.

Maar het blijkt alleen te gelden voor de actieverpakking die op het stickertje staat, nl. 6 plakken koek…

• mwduin

Ja dat klopt, die sticker zit ook op andere producten van Snelle Jelle om je te wijzen op het echte product waar je wél een euro voor terug krijgt.

• mollie80

bij de plus nu in de aanbieding voor 1 euro :)

• Annett

ik ben er ook “ingetrapt” en heb mij in de winkel laten misleiden door de gele sticker met “€ 1 retour op:” 8-)

• mollie80

ik ook :( erg verwarrend

• Marry

Die sticker heb je wel nodig met de code…

• Annett

ja, dat klopt, maar ze hadden het ook net iets anders erop kunnen zetten, de voorwaarden staan alleen op Internet, dus die kun je ter plekke niet raadplegen en het juiste product is niet genoemd, er staat alleen een foto erop

• kleurboek

Het is gewoon heel onlogisch! Met de sticker kan je nu wel een goede verpakking Snelle Jelle kopen, waar de sticker nog niet op zit, en het geld terug vragen….

• joepie

Ik zag de codes vandaag ook op de 6 plakken koek bij AH. Dus op de verpakking waar de gta voor geldt.