slimme reus

• MaartjeG

@ Yohan: Dat staat idd onder punt 2, maar het is maar hoe je het interpreteert. Bedoelen ze met het woordje ‘kan’ dat het formulier dan niet meer op het internet staat of betekent het dat het dan geen zin meer heeft om het formulier in te vullen als de eerste 5000 flessen vergeven zijn. Op gratiz.nl zou staan dat ‘pas zodra het formulier niet meer beschikbaar is, alle gratis flessen op zijn’. Dit vind ik niet letterlijk terug in de voorwaarden, maar misschien dat ik er overheen lees?

Daarbij vind ik het ook heel vreemd dat een telefonisch medewerk(st)er niet mee mag delen wat gratiz.nl beweert. Waarom mogen zij niet zeggen dat zolang het formulier op het internet staat, de 5000 gratis stuks nog niet behaald zijn?

Maar voor alle duidelijkheid: ik gun een ieder zijn/haar gratis fles!

• yohan

Ben het met je eens dat je het theoretisch op twee manieren kunt lezen. Heeft er volgens mij mee te maken dat het in het Vlaams is opgesteld.

Zolang er op de hoofdpagina prominent een grote banner ‘probeer gratis’ staat, lijkt mij dat ze dat ook waarmaken. Imagoschade zou anders immers veel groter zijn dan die paar euro die de flesjes het bedrijf (inkoop) kosten.

• gramwar

Het lijkt mij ook dat zodra de 5000 flessen vergeven zijn, dat ze dit formulier verwijderen. Ze kunnen het niet maken om zo'n formulier nog online te houden als de actie niet meer geldt.

• maartje_

Ik vind de manier waarop ze het hebben verwoord en inderdaad de mogelijkheid dat het op twee manieren valt te lezen erg slim van slimme reus….twijfel ook wat ik ermee zal doen… en dat ze niets mogen zeggen weg erg vreemd…

• Florence

Ik heb het gisteren nog gekocht en ingevuld op de site. Kreeg een e-mail van ze.

Beste,

Bedankt voor uw deelname aan de actie van Witte Reus.

We hebben uw registratie goed ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Witte Reus & HighCo Data

Het lijkt mij dat ze zo'n mail sturen als je nog mee kan doen, zou het erg vreemd vinden als blijkt dat de 5000 al gehaald zijn.

• An123

't Is jammer dat ze geen teller op de site zetten. Misschien hebben ze daar niet aan gedacht en moeten we ze dat eens in hun oor fluisteren… ;-)

• hcb

Lees nu in de actievoorwaarden (eerder niet te openen voor mij…) dat aankoopbedrag en datum omcirkeld hadden moeten worden. Als Henkel met Slimme Reus net zo moeilijk doet als met de Persil acties vrees ik het ergste en aangezien ze nu ook nog het volle aankoopbedrag hadden beloofd…

• Chris Dekkers 1974

Jeetje wat maakt iedereen zich druk zeg. Geef het bedrijf eerst even een kans om het uit te betalen…….

• maartje_

of ze zijn aan hun limiet, of het formulier doet het niet, hij geeft constant aan: postcode is onjuist, terwijl het wel juist is. Ook geprobeerd in chrome, maar vrees dat ik ze moet mailen…niets lukt…heeft er iemand een emailadres van highco?

• MaartjeG

@ naamgenoot: Soms maakt het verschil of je een spatie (of juist geen) tussen de cijfers en de letters plaatst.