slimme reus

• Marry

Stond volgens mij in de voorwaarden 6-8 weken.

• hcb

Marry Schreef:

——————————————————-

> Stond volgens mij in de voorwaarden 6-8 weken.

Zou zelfs nog iets sneller zijn dan dat, zie punt 6 van de voorwaarden: Binnen 40 dagen ontvangt u het aankoopbedrag terug op uw rekening.

• ly2009

Ik kreeg ook een brief..

Kassabon is niet goed leesbaar, verzoek om kassabon op te sturen naar een adres in België.

Ik dacht dat het een Nederlands bedrijf was.

• MarSSteR

Misschien hoor je wel niet tot de 1st 5000

De eerste 5000 aanmeldingen krijgen het volledige aankoopbedrag terug. achterlijke actie

• testpiet

De afgelopen tijd hebben wij dit wel eens vaker gezien, bijvoorbeeld met het dure hondenvoer. Vind wel dat er dan een teller op de site moet staan of dat de pagina word verwijderd bij het bereiken van het maximaal aantal.

• vogeltjesdans

Dat hebben ze wel toegezegd dat dat zou verschijnen.

Ik heb een boze brief gestuurd maar ze reageren nergens op. Heb de complete fles met de streepjescode enz. gescand en toegestuurd maar taal noch teken.

De C 1000 omschrijvingen worden er landelijk ingezet dus de eigenaar van de C 1000 kan er niets aan doen. Heb gisteren geprobeerd te bellen maar zelf het telefoonnummer is niet goed (onvolledig). Het nummer is in Belgie. Henkel in Nederland is onbereikbaar.

Ik ga proberen iemand van de krant te strikken die er een artikel aan wil wijden.

Gisteren kwam ik een site klachten tegen daar ga ik ook eens een niet zo leuk opzetten.

• Marry

Op welke datum hadden jullie ingestuurd? Degene die nu een brief gehad hebben?

Ik 11-6. De 40 dagen zijn inmiddels als voorbij, geen brief, en geen betaling.

Zag op de bevestigingsmail dat het High Co Data belgie was.

• Mariëtte

Hier op 6 Juni gelijk gekocht en via de site ingevuld, geen brief of geld terug!

• vogeltjesdans

Maar welke omschrijving op je kassabon??

• vogeltjesdans

Ingestuurd op 14-06-2014 en brief ontvangen afgelopen zaterdag