Appelsientje hollandse appel en peren van 't land geld terug actie

• sterretje***

Vanaf 9 juni t/m 31 oktober organiseert Appelsientje een geld terug actie. Op dit moment vind ik alleen de actievoorwaarden op het net.

Het gaat om appelsientje hollandse appel en peren van 't land.

o.a. staat in de voorwaarden:

Bij aankoop van Appelsientje Hollandse Appels of Hollandse Peren Van ’t Land bij de supermarkt kan de deelnemer 30% van het aankoopbedrag van maximaal één fles terugkrijgen.

Wanneer de deelnemer de kassabon met aangehechte NAW-gegevens (Voorletters, Tussenvoegsel, Achternaam, Straat, Huisnummer, Postcode, Plaats, IBAN en Naam rekeninghouder) opstuurt kan deze het aankoopbedrag van maximaal één fles Appelsientje Hollandse Appels of Peren Van ‘t Land teruggestort krijgen. Per huishouden en/of rekeningnummer kan geld terug worden gekregen voor maximaal één fles. De bon met aangehechte gegevens kan worden gestuurd naar het volgende adres:

Appelsientje Van ’t Land

Antwoordnummer 1

7500 VB ENSCHEDE

De 2 bovengenoemde voorwaarden kan ik op verschillende manieren uitleggen. Het gaat om het woordje kan en maximaal.

actievoorwaarden appelsientje

• Anne

Ik zie erboven staan 30%?

"Bij aankoop van Appelsientje Hollandse Appels of Hollandse Peren Van ’t Land bij de supermarkt kan de deelnemer 30% van het aankoopbedrag van maximaal één fles terugkrijgen."

Update:

Oh, je hebt het er nu bij gezet zie ik. Vind het vage voorwaarden:)

• koekje

30% terug??

tsja, beter iets dan niets.

Het lijkt er op als of de crisis nu ook bij de Geld terug Actie begint.

Eerder kreeg je gewoon 100% terug.

• SimoneB

zal toch wel een foutje zijn hoop ik? Ik denk gewoon één fles …. tja of 30% het staat er op twee manieren. Ik ga het gewoon proberen

• meriam

Ik lees het dat je 30% korting krijgt bij aankoop van een fles. Koop je bijv. Twee flessen dan betaal je vanaf de tweede fles het volle bedrag.

Herinner me een actie van vorig jaar waarbij je het geld terug kon vragen van een aantal pakken. Vandaar dat ze het nu waarschijnlijk zo opgelost hebben.

• Studente87

Oftewel waardeloos. Vaak genoeg 25 of 30% en soms 50% korting in de supermarkten zonder gta. Ik sla over.

• Alice_NL

Voor 30% ga ik het niet kopen. Fles is natuurlijk al duurder want is nieuw product, dus je gaat er 0% op vooruit :(

• sterretje***

nu t/m 3 aug. bij AH in de bonus voor 99 cent. Met de 30% GTA kun je het proberen voor 69 cent. (normaal is het aan de prijs: € 1,85!)

• wil11

bedankt sterretje om deze actie naar boven te halen.

had inderdaad perensap gekocht bij AH voor de actieprijs. snel de kassabon nog uit de prullenbak gehaald en ingestuurd. ben benieuwd. en nu ik ze toch al had is het alleen maar meegenomen. ook op naam van moeder en zonen ingestuurd.

• Blueswoman

vandaag €0,55 uitbetaald gekregen.

heb gekocht in aanbieding bij appie en betaald €1 euro

dus lekker goedkoop drinken…