Vibovit gta

• eertje

In de nieuwe kruidvatfolder.

Gta van Vibovit multivitamine bij kruidvat.

keuze uit hele assortiment.

van 10-6 tot 22-6 actiecoupon in de winkel

• Annett

Hier hadden ze geen actiecoupon in de winkel en de medewerkers wisten van niets, maar gingen wel met het hoofdkantoor contact opnemen en mij en de vrouw voor mij terugbellen…zucht, het stond er gewoon ook op het prijskaartje aan het schap, maar er lagen alleen maar gewone folders.

• Marry

Vanmorgen bij de kruidvat een grote display met verpakkingen en bonnen

• Annett

Oh, misschien had ik daar naar moeten kijken, ik heb bij het gewone schap gezocht, maar deze winkel is ook niet zo groot.

• aktie

Hier bij KV ook geen aktiebonnen. Ze moesten de kar met aktie spullen nog uitpakken en daar zaten ze misschien tussen. Vroeg of ze voor mij eentje apart wilde houden dat ik die eind van de week op kwam halen, maar dat wilde ze niet (td)

• meriam

Heb twee flyers bij Kruidvat meegenomen. Tegen verzendkosten beschikbaar via PB.

• mollie80

In Enschede bij de grote kruidvat in het centrum (klanderij) grote actiestelling en genoeg flyers :)

• Marieke

Vandaag bij 2 filialen geweest maar bij de ene gaven ze aan dat ze de bonnen niet gehad hadden maar dat ze ze wel opnieuw besteld hadden en bij de andere winkel wisten ze helemaal van niks. Dus schiet lekker op, ahum

• Machteld

Dinsdag gelijk bij de kruidvat in Apeldoorn Eglantier gekocht, de flyers hingen bij een display van de Vibovit.

Laatste maandje gaan we in met gratis zwangerschaps vitaminepillen met visolie, scheelt toch weer 16,95 euro!!

• Mariëtte

Heb ook 1 extra flyer meegenomen voor iemand die er niet aan kan komen tegen portokosten.