Libelle zomerpakket voor €25,00

• Natasja79v

Bedankt voor het doorgeven, hier ook nog niet binnen.

• Janine

nee, hoop wel dat het voor mijn vakantie binnen is, daar had ik het eigenlijk wel voor besteld…

• Sjaak van de Hoek

Ik had maandag gebeld en toen werd er gezegd “ Waarschijnlijk eind van deze week ”.

• Marianne

Heeft iemand het pakket al binnen?

• Sjaak van de Hoek

Marianne Schreef:

——————————————————-

> Heeft iemand het pakket al binnen?

Nee nog steeds NIETS

Ik had al gebeld, en toe werd er gezegd, voor of direct na het afgelopen weekend.

We zijn nu over midden van de week heen en ook geen mail of zo.

Jammer want onze dochter gaat vrijdag met vakantie en daar was het voor bedoeld.

Heeft nu al zelf diverse spullen gekocht en op deze manier wordt het bijna een HERFST-pakket.

Jammer dat ze niets van zich laten horen.

• MaaikeM

Hier op 21 juni besteld en ook nog altijd niets binnen. Ook niets gehoord van ze. Zag op de aanbiedingspagina op de Libelle site ook al reacties van mensen die nog niets ontvangen hebben, maar die pagina is nu verwijderd. Dat er vertraging is ontstaan kan natuurlijk gebeuren (al is dat wel rot als je het voor je vakantie wilde hebben), maar dat we niet op de hoogte gehouden worden is waardeloos. Zo te lezen hier over die telefoontjes, hebben ze zelf ook geen idee wanneer het dan wel geleverd gaat worden. Hebben ze niet erg goed voor elkaar… hopelijk gaan ze nog wel wat leveren.

• Natasja79v

hier ook nog steeds niet binnen. Hmz.

Hopelijk komt het toch snel.

• pimmus

30 juni besteld. Kreeg net bericht dat vanmiddag werd bezorgd

Wilde net gaan bellen

• Sjaak van de Hoek

18 juni besteld. Kreeg net bericht dat vanmiddag werd bezorgd.

Ik had al een keer gebeld.

• erwinmarloes

Bij mij komt ie ook vandaag! Jeah, kunnen we smeren vanmiddag…..