Buzzer: testpanel Iglo Lekkerbekjes

• minie

Buzzer had een uitnodiging gestuurd voor iglo lekkerbekjes. Deze zat bij mij in de spambox ivm andere email als afzender.

Misschien hebben anderen deze uitnodiging ook. Jammer als je het daardoor mist.

Overigens mag ik meetesten!

• feelings

niets gehad. Succes met testen minie!

• testpiet

Berichtje gehad met de poll. Als het goed is worden er 10 pakjes bezorgd. Kan dus de hele familie uitnodigen en de buren om een visje te komen eten :)

• jolanda

Hier ook bericht gehad en mogen ook testen…..zowel mijn man als ik hadden een uitnodiging komt heel mooi uit aangezien we volgende week zaterdag een bbq hebben.kunnen vrienden,familie en kennissen gelijk meetesten…

• eertje

Bedankt voor de tip bij mij stond hij ook in de spambox

• ghislaine

Ik mag ook testen(tu)

• Jo12

Ik heb net wel een poll ingevuld over vlees vis en vega. Maar kon niets vinden over Iglo?

• tequilacin

Ja, hier hetzelfde. Vlees en vega. Niets bekend van lekkerbekjes.

• ghislaine

Eerst vlees en bega ingevuld daarna krijg je een pol na een dag of zo met uitnodiging voor visburgers

• Raya1982

Degenen die mogen testen: hebben jullie een bevestigingsmail gekregen?

ik heb wel de uitnodiging gekregen in mn mail en toen de vragen beantwoord, adresgegevens gechecked en aangegeven dat ik zaterdag de 28e thuis ben….

Ik kan me niet meer herinneren wat er in het laatste scherm stond voordat ik wegklikte.