Insiders Schrijf in voor Nieuwe campagne: Old Amsterdam 35+

• Gitje

Insiders Schrijf in voor Nieuwe campagne: Old Amsterdam 35+

Als échte Nederlander eet je waarschijnlijk elke dag wel een broodje met kaas. Heerlijk! Geniet jij het meeste van kaas met karakter, maar vind je het ook belangrijk dat de kaas niet te vet is?

Old Amsterdam, bekend om haar rijke en volle smaak, heeft nu een 35+ variant. Dat betekent bewust genieten!

Wij zoeken 1000 liefhebbers van oude kaas die benieuwd zijn naar deze variant met minder vet. Begin jij al trek te krijgen in een heerlijk broodje Old Amsterdam 35+?

Schrijf je dan in voor 30/06/2014!

Met vriendelijke groeten,

Het Insidersteam

• Marry

Ik krijg de vragenlijst niet ingevuld. de pagina blijft steeds hangen of geeft een foutmelding

• Teckel00

hier ook…..als je er bijna bent…

• Diana J.

Oh gelukkig, dan ligt het niet aan mij, ik kan helemaal niet inloggen, en via de link gebeurt er niets.

Gisteravond tóch kunnen inloggen, en ingeschreven…mmm heerlijk Old Amsterdam, ben benieuwd hoe de minder vette variant smaakt!

• karin

hier gewoon in kunnen schrijven!

hoop zo dat we mogen testen zijn gek op oude kaas!

• Mariken72

Ik zag hem ook, net te laat om hem neer te zetten, ik ga me zeker inschrijven!

• Gitje

karin schreef:

hier gewoon in kunnen schrijven!

hoop zo dat we mogen testen zijn gek op oude kaas!

Hier ook geen problemen ondervonden.

• judith

heb me ook ingeschreven.

• testpiet

Ben wel benieuwd hoe deze gaat, het pakket bij het Kiala punt ophalen en zelf de kaas kopen in de winkel.

• meriam

Hier ook een uitnodiging ontvangen. Leuk weer..