Niet goed geld terug Persil

• Lois

Met dank aan annej.punt

NGGT actie op Persil Power Gel 1.056L of Persil Color Gel 1.056L

Kleine herinnering: er zal u gevraagd worden om een digitale foto van uw wasgoed waarvan u niet tevreden bent en een digitale scan/foto van uw kassabon (product Persil en datum van aankoop omcirkeld).

Het is dus belangrijk dat u deze bestanden heeft alvorens verder te gaan.

Bedankt voor uw begrip.

De aanvraag tot terugbetaling dient maximaal 2 weken na datum van aankoop ingediend te zijn en voor 09/01/2015.

https://webaction.highco-data.be/WebAct_persil_NTGT2014/presentation?HDFR09782_4=346c2f9617040db8df9a7a136c051581

• maartje_

dank voor het plaatsen

• maartje_

is me alleen niet duidelijk of het icm de reclame mag van deze week: persil 1 puls 1 bij ah, anders zou dat helemaal mooi zijn. Ken persil niet en ook niet of het wel of niet de vlekken verwijdert, dus leuk om te proberen

• Alice_NL

Geen reden waarom het niet zou werken met de 1+1 actie van de AH, de 1+1 is van de AH en de NGGT is van Persil.

• Marry

Als deelnemer heb je na aankoop 2 weken de tijd om de Persil Gel uit te proberen. Indien je niet tevreden bent:

1. Ga naar www.laatjestralen.nl en vul de aanvraag tot terugbetaling in.

2. Vermeld de reden van je ontevredenheid (minimaal 15 woorden).

3. Upload een scan of foto van je was en laat duidelijk zien welke vlek je er niet uit hebt gekregen.

4. Upload een scan of foto van de originele kassabon met de datum en prijs van de Persil Gel omcirkeld.

De huidige voorwaarden gelden voor de actie “Stralend schoon of je geld terug”, georganiseerd door Persil Nederland voor een aankoop van één van de hieronder vermelde producten in één van de deelnemende winkels in Nederland tussen 12/05/2014 en 31/12/2014. De aanvraag tot terugbetaling dient maximaal 2 weken na datum van aankoop ingediend te zijn en voor 09/01/2015.

Deze actie is alleen geldig voor volgende producten met sticker:

 Persil Power Gel 1.056L > streepjescode 5410091712884

 Persil Color Gel 1.056 L > streepjescode 5410091712877

De producten moeten gekocht zijn in een deelnemende winkel in Nederland tussen 12/05/14 en 31/12/14, de

kassabon geldt als bewijs.

• B2B

1 van de deelnemende winkels.

Ik zie alleen nergens een lijst staan?

• hcb

B2B Schreef:

——————————————————-

> 1 van de deelnemende winkels.

> Ik zie alleen nergens een lijst staan?

Ik neem aan dat de winkel waar je een actieverpakking aantreft, bij de deelnemende winkels behoort…

• jon-ie

Een foto van het wasgoed meezenden? Die lui zijn niet goed wijs… ik zal er eens een sturen met een behoorlijk remspoor in een onderbroek.

• feelings

jon-ie Schreef:

——————————————————-

> Een foto van het wasgoed meezenden? Die lui zijn

> niet goed wijs… ik zal er eens een sturen met

> een behoorlijk remspoor in een onderbroek.

lol(:P)

• Chris Dekkers 1974

Ik vind het ook té gek voor woorden dat je ze een foto van je was moet sturen. Verzin dan geen actie