Niet goed geld terug Persil

• maartje_

mee eens, vind het wel ver gaan, ben ik nou ouderwets of heb je tegenwoordig geen privacy meer en gaat alle privé op de foto

Heeft even geduurd, maar nu snap ik het: Heleen van Royen maakt gewoon reclame voor Persil en heeft ook problemen met haar vuile was…(maar dat wil niet zeggen dat ik haar snap)

• jon-ie

Gewoon deze foto sturen…

• feelings

Jij bent echt erg! lol

• jon-ie

Ik vond het zelf ook een gore foto, maar die actie is toch ridicuul? Laat mensen desnoods een korte vragenlijst invoeren, maar dit is onzin… alsof iemand die foto's gaat zitten bekijken, en wat dan nog?

Maak een foto van een vuil tafelkleed voordat het de was in gaat en niemand kan wat zien.

(oh ja, die foto is niet mijn onderbroek)

• maartje_

Ik ben dus echt ouderwets en dit is modern: bah, mij maak je er niet blij mee, hopelijk wordt Persil er wel blij van…

• jon-ie

maartje_ Schreef:

——————————————————-

> Ik ben dus echt ouderwets en dit is modern: bah,

> mij maak je er niet blij mee, hopelijk wordt

> Persil er wel blij van…

Je bent niet ouderwets, ik doe hier ook niet aan mee…

• monique

hahah, grapjassen hierboven.

Nog wel ff twee vraagjes; ik heb dus net de Persil gehaald.

Nu begrijp ik de voorwaarden niet; je kunt het 2 weken proberen, maar je moet het volgens de voorwaarden ook binnen maximaal 2 weken indienen als je niet tevreden bent.

Ook zie ik staan met sticker, maar in de voorwaarden staat nergens dat je een sticker moet meesturen of is er verder duidelijk verwezen naar de sticker. Zou niet weten wat voor sticker ze bedoelen….

Snapt iemand het?

• Alice_NL

Hoezo te gek voor woorden? Het is een NIET GOED GELD TERUG actie, geen GELD TERUG ACTIE, en aangezien iedereen waaronder ikzelf het sowieso NIET GOED vindt en zijn geld terug vraagt lijkt me dit een prima extra drempel om misbruik te verkomen.

• Alice_NL

Je hoeft geen sticker mee te sturen, online formulier invullen, bon scannen en foto opsturen. Thats it.

Je moet dit binnen 2 weken doen, dus doe vandaag de was en vul het vandaag in

1 fles krijg je van Albert Heijn kado, en 1 fles van Persil.

2 flessen wasmiddel voor 0 euro, waar wacht je nog op :)

• Alice_NL

Het is een extra drempel om misbruik te verkomen, google gewoon een foto als je er problemen mee hebt.