Niet goed geld terug L'OR EspressO Ristretto en L'OR EspressO Lungo Mattinata capsules

• Marry

JE HEBT DE RISTRETTO EN LUNGO MATTINATA GEPROBEERD.

BEN JE NIET OVERTUIGD?

REGISTREER JE HIERONDER EN STUUR JE ORIGINELE KASSABON,

STICKER EN DE BEVESTIGINGSMAIL NA REGISTRATIE OP NAAR:

L'OR ESPRESSO REFUND ACTIE

ANTWOORDNUMMER 1049

6200 VB MAASTRICHT (GEEN POSTZEGEL NODIG)

BINNEN 4 WEKEN ONTVANG JE HET AANKOOPBEDRAG RETOUR

L'Or Espresso

• kleurboek

Weet iemand al wat voor sticker ze bedoelen?

• mwduin

Een klein rood stickertje aan de rechterbovenkant van de verpakking.

• kleurboek

Speciaal voor deze aktie?

• mwduin

Ja, de voorwaarden staan er op geprint.

• kleurboek

Dank je voor de info, mwduin! Ik ga op zoek!

• Famke84

Er staat: “Je hebt de Ristretto en Lungo Mattinata geporbeerd, ben je niet overtuigd?”

Voorwaarden: maximaal 1 verpakking en 1 deelname per klant.

Dit lijkt mij erg onduidelijk;

Mag je nu één verpakking proberen, of moet je beide varianten proberen en krijg je van één verpakking het geld terug?

• rilana213

ja die vraag heb ik ook.. denk dat je ze allebei moet kopen en 1 terug kan vragen.. of zo iets.

wie weet hoe het precies zit.

• Marry

Allebei als je de voorwaarden verderop even doorleest.

De Actie is geldig voor de L'OR EspressO Ristretto en L'OR EspressO Lungo Mattinata capsules. Gedurende de Actieperiode kan de ingevulde Coupon samen met de kassabon waaruit blijkt dat één verpakking van 1 of beide varianten is aangeschaft worden opgestuurd aan Organisator. Op de kassabon dient de bedoelde aankoop te worden onderstreept. De Coupon met de kassabon en de actiesticker moet worden opgestuurd naar Antwoordnummer 1049, 6200 VB Maastricht (geen postzegel nodig). Aan iedere deelnemer zal na binnen 4 weken na ontvangst door Organisator van een volledig ingevulde Coupon het aankoopbedrag van de specifieke variant worden uitgekeerd op het opgegeven rekeningnummer. Per bankrekeningnummer wordt één maal het retour bedrag overgemaakt.

• Marry

Gevonden bij de Plus en bij de AH