gratis mona kwark

• axel

Olliez Schreef:

——————————————————-

> Vandaag gekocht en code ingevoerd.

> Kreeg melding: deze code is al gebruikt.

> Erg jammer!

Hebben ze vast de code overgeschreven want je kan hem zo zien.

• tequilacin

Yep, idd axel, die figuren maken n foto met hun gsm, kopen niets en declareren gewoon. Dan koop jij het product met dit als gevolg.

Het mooiste is dat die figuren er ook nog prat op gaan, en het hier bekend maken.

Hoe bot kun je zijn?!!(:P)

• axel

Daarom moet je de kassabon ook bewaren omdat ze steekproeven kunnen doen. Ik begrijp niet waarom ze geen code's aan de achterkant van het etiket zetten.

• Melissakr

Kan er zooooo slecht tegen. tegen zulke mensen!

• testpiet

Misschien dat “korting is leuk” kan achterhalen wie dit ten onrechte heeft geclaimd. Diegene die wel eerlijk heeft betaald heeft de verpakking met code zelf en kan dit met een foto misschien nog bewijzen.

• Olliez

Ik heb inderdaad de verpakking met code en de kassabon nog.

Bedankt voor de tips.

• E

Ook bij mij werkt de code van de kwark niet. En daarbij ben ik nog zo dom geweest om een gewone verpakking van de yoghurt te kopen.

• tequilacin

Inderdaad axel. Of aan de binnenkant van de alufolie in de deksel. Triest dat zoiets noodzakelijk wordt.

Deze mensen bederven het weer voor alle anderen.

• Blueswoman

hier in de buurt helaas nog geen verpakkingen met codes gevonden/te koop,

er word hier helemaal geen MONA verwen kwark en/of yochurt verkocht.

• klantenservice@kortingisleuk.nl

Beste Olliez,

Wij zagen je vraag op dit forum voorbij komen. Als je een mailtje stuurt naar onderstaand mail adres dan kan de klantenservice je verder helpen. Op deze manier kun je alsnog van je toetje genieten!

klantenservice@kortingisleuk.nl

Met vriendelijke groet,

Het klantenteam Kortingisleuk.nl