Wehkamp - niveau sun giftset

• eertje

Ik heb het opgehaald en een klacht verstuurd via de website. dat het een misleidende reclame betreft.

Dat ik een reactie verwacht en het anders meld bij de reclame code commissie.

Ik ga hem niet terugsturen. Maar ik vind wel dat ze zo geen reclame mogen maken.

• jon-ie

De 200 ml vermelding is nu weg voor zover ik kon zien.

Wehkamp levert niet datgeen wat in de koopovereenkomst is overeengekomen en levert dus wanprestatie! In feite moet je de juiste flessen afdwingen (via de rechter).

• hcb

Nee hoor, de afbeelding is nog steeds die van 200ml en dat kun je ook aan het dopje zien (geel/blauw ipv alleen blauw bij de mini's). Bovendien staat er in de artikelomschrijving niet bij om welke inhoud het gaat, dus is die 200 ml heel aannemelijk.

• testpiet

Met mijn klacht heb ik een aantal dagen terug de foto ook meegestuurd en de melding dat de dopjes niet overeen kwamen. Ze antwoorden ontwijkend. Denk dat het een strijd word die we verliezen. Maar bij alles wat je daar wilt bestellen moet je dus eerst van te voren gaan navragen of de foto klopt en dat je ook krijgt wat je ziet. Word wel omslachtig zo ;(

• eertje

Ik moet een screenshot toesturen waarop de 200 ml is te zien nou dat gaan we zo even doen.

overigens denk ik ook wel de strijd te verliezen. Maar niet geschoten is altijd mis.

• Anne

De pagina is trouwens ook nog gewoon terug te vinden (vanaf daar kun je inzoomen op de afbeelding en zie je 200ml staan).

http://www.wehkamp.nl/damesmode/wehkamp-nl-cadeaubonnen/wehkamp-nl-cadeaubon/wehkamp-nl-cadeaubon-15-+-nivea-sun-pakket/C21_C13_IIC_361717/

• jon-ie

De zaak is simpel: je hebt recht op die 200 ml. flessen. De vraag is: ga je ervoor naar de kantonrechter?!

Ze zien je al aankomen bij de rechtbank…

Jammer dat Wehkamp zo handelt.

Een klacht bij de reclame code commissie kan handig zijn!

• jn14

Je krijgt het bij een kadobon die je vrij kan besteden, dus volledig gratis!

Waarom zou je zo moeilijk doen met klagen?

als je naar de reclame code commisie stapt, krijg je het welbekende effect dat er nooit meer een actie terugkomt bij het betreffende bedrijf, in dit geval Wehkamp, omdat ze niet weer op klachten zitten te wachten.

Oftewel officiele klachten indienen, betekend dat je je eigen actievoordeel omver werpt, door ervoor te zorgen dat bedrijven deze acties niet meer herhalen.

• feelings

jn14 Schreef:

——————————————————-

> Je krijgt het bij een kadobon die je vrij kan

> besteden, dus volledig gratis!

> Waarom zou je zo moeilijk doen met klagen?

>

> als je naar de reclame code commisie stapt, krijg

> je het welbekende effect dat er nooit meer een

> actie terugkomt bij het betreffende bedrijf, in

> dit geval Wehkamp, omdat ze niet weer op klachten

> zitten te wachten.

> Oftewel officiele klachten indienen, betekend dat

> je je eigen actievoordeel omver werpt, door ervoor

> te zorgen dat bedrijven deze acties niet meer

> herhalen.

Nou dat zou voor mij geen een probleem zijn als je als bedrijf je toch niet aan je woord houdt. Het is namelijk alsof je Deense dog wil aanschaffen maar i.p.v. krijg je een chiwawa.

• testpiet

Als Wehkamp gewoon duidelijker word dan is er niets mis met deze acties. Bij de Axe stond ook vermeld dat het om mini's ging in dat blik. Nu word er een ontwijkende afbeelding vermeld en in de tekst is niet op te maken dat het hier om mini's gaat. Ook zijn er wel eens pakketten met grote Dove bij de cadeaubon bijgeleverd. Evengoed had deze Nivea een partij kunnen zijn waar ze bijvoorbeeld snel van af wilden ivm houdbaarheidsdatum. Op andere sites worden deze grote flessen aangeboden voor 5 euro per stuk.