Gratis 1 zak kitten of puppy voer

• ghislaine

Je ontvangt eenmalig gratis een zak Intratuin puppy- of kittenvoer, als je aan de volgende voorwaarden voldoet:

Je hebt de gratis zak Intratuin puppy- of kittenvoer aangevraagd via deze link

LINK GRATIS HOND OF KATTEN VOER

Je puppy of kitten is ten tijde van aanvraag niet ouder dan 1 jaar

Je bent in het bezit van een geldig dierenpaspoort van je puppy of kitten

Je kunt de gratis zak Intratuin puppy- of kittenvoer op vertoon van het geldig dierenpaspoort van je puppy of kitten binnen 2 weken ophalen bij de servicebalie van de door jou opgegeven voorkeursvestiging

Per puppy of kitten kun je slechts eenmalig een zak Intratuin puppy- of kittenvoer aanvragen

• Famke84

Belachelijk dat je een dierenpaspoort moet tonen.

En een chipnummer moet invoeren op de site voor aanvraag van een zak kittenvoer.

Er zijn genoeg mensen die het chippen later doen, als het kitten wat groter is en meer vet heeft om de chip te plaatsen.

Slechte actie!

• Anne

Er zijn misschien ook genoeg mensen die andere dingen doen met het kittenvoer (zoals bv voeren aan een kat die te oud is daarvoor en waarvoor het dus slecht is, of op marktplaats plaatsen).

• Lois

Inderdaad ik heb hier geen moeite mee, kwestie van de juiste mensen (doelgroep) bij een product krijgen.

• jon-ie

En als je nou een straat-kitten hebt, die heeft dan mooi het nakijken en krijgt niks!

Je reinste discriminatie!

• Chris Dekkers 1974

Ik vind het ook belachelijk, al die eisen. Net als die nggt actie van dat wasmiddel, die wilde een foto van je vieze was.

(td)

• aktie

Mijn huis-tuin en keuken kittens krijgen ook geen chip. Als ik nou mijn kitten gewoon meeneem zouden ze me dan geloven dat ik een kitten heb? (:P)

• ghislaine

Ik zou dan bellen aktie(:P)

• aktie

ghislaine Schreef:

——————————————————-

> Ik zou dan bellen aktie(:P)

Ik heb geen beeld telefoon(:D

• ghislaine

Je kan toch vragen of het goed is :D