Waarom geen slagharen meer? (+ Update beheerder)

• Moment

Heb ik iets gemist want alles van Slagharen is verdwenen.

Geeft de webmaster een verklaring?

Thnx,

Update beheerder:

De tip begon als een leuke tip, maar werd er op steeds grotere schaal misbruik van de kortingscode gemaakt door mensen die voordelig de kaartjes inkochten en voor hoge prijzen doorverkochten. Slagharen heeft in de media aangegeven dat dit geen marketingactie is (zoals bij Wijnvoordeel.nl bijvoorbeeld wel het geval is) en heb ik daarom het topic verwijderd. Het beste was om dit in het topic zelf te vermelden, maar als eenmaal een topic is gewist, kan het niet meer teruggehaald worden.

Ik ga er vanuit dat hiermee een antwoord op de vraag is gegeven en kunnen we weer over tot de orde van de dag: tips geven over gratis producten. Daarom heb ik dit topic gesloten. Mocht je hierover willen corresponderen dan kan je mailen naar gratis.pagina.nl zonnet.nl. Mailtjes naar het normale Startpagina-adres lijken niet altijd goed aan te komen.

• Utrechtse Bert

Heb ik dus ook al twee maal om gevraagd maar krijg totaal geen antwoord.

• Brigit

Voor een paar euro naar een pretpark lijkt te mooi om waar te zijn, maar door een ’stomme fout’ kan iedereen

voor 2,50 euro per persoon een kaartje bestellen voor Attractiepark Slagharen. Normaal gesproken kosten entreebewijzen bijna 30 euro.

In plaats van ruim 100 euro is een gezinnetje met twee kinderen voor een dagje uit nu hooguit een tientje kwijt.

De directie van het voormalige Ponypark is er niet blij mee. „We hebben kortingsflyers uitgedeeld aan een aantal zakelijke klanten in Duitsland,

maar de code die daarop staat, is per ongeluk op internet beland”, zegt een onthutste woordvoerder.

„Dat daar nu misbruik van wordt gemaakt, is absoluut niet de bedoeling.”

Hoeveel geld er in totaal wordt misgelopen, is een kwestie van afwachten.

Op veilingwebsites hebben enkele tientallen gebruikers er al een lucratieve handel van

gemaakt om spotgoedkope kaartjes voor een paar euro meer door te verkopen.

Gisteravond was het probleem nog niet verholpen. „

We zoeken een manier om een identiteitscontrole in te bouwen bij het verzilveren van de codes”,

aldus de zegsman.

• Utrechtse Bert

Ja, dat verhaal kennen we maar er was een heel topic aan gewijd maar die was zonder aankondiging volledig verwijderd. En ik heb al twee maal om uitleg gevraagd maar krijg helemaal geen antwoord.

• feelings

Niet zo netjes dat je geen gehoor krijgt als men contact zoekt. Het blijft vervelend dat topics worden verwijderd. Een verklaring op gegeven moment zou wel op z'n plaats zijn.

• Rene

Er zijn al jaren voor 2,50 of 4 euro tickets te koop. De flyers worden veelal in Duitse supermarkten uitgedeeld en dan kun je tegen inlevering bij de kassa voor dat geld per persoon een kaartje kopen. Nederlanders betalen de volle mep en een Duitser is gek als hij dit doet. Nu dacht men, laten we het ook online boekbaar maken. Dan springt het nieuws er ineens op terwijl de kaartjes dus al velen jaren voor dit geld te koop zijn alleen moest je dan een flyer hebben. Kijk maar op MP, zullen er genoeg staan.

• Moment

Uitleg is te snappen maar de vraag hier is: waarom op dit prikbord alles m.b.t. Slagharen verdwenen is

• feelings

De motivatie om de site goed te beheren lijkt te zijn verdwenen.

• Moment

Ja jammer want even uitleg geven is (m.i.) toch een kleine moeite :S

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.