ik heb me ook opgegeven voor Carvan Cevitam, dat zou leuk zijn!!
Jippie, hier ook een Insiders pakket met Amstel Radler im te testeb.
Ik keek even raar op dat ik één van de 5000 gelukkigen was.
Dan hebben ze bij Amstel Bier zeker geen last van de crisis dat er zoveel testpakketten beschikbaar zijn. Het zijn ook geen zielige testpakketten!!
Ben echt héél benieuwd naar de smaak. Citroen valt nj vele in goede smaak, vooral op een warme zomerdag/avond. Nú de grapefruit nog -D
Hier ook “favourite mail bv” in mijn pakket app. Wordt zoals het nu staat dinsdag afgeleverd, maar kan ook zo uitgesteld worden. Pakket is nog niet aangeleverd, alleen aangemeld.
Ik denk haast wel zeker te weten dat dit de Amstel Radler moet zijn, aangezien meerdere in dit topic het hebben.
Ook opgegeven voor Carvan Cevitam, maar hier zochten ze minder mensen voor, 100.
Zo af en toe is een pakket al voorgeprogrammeerd. Dat zie ik gelijk als ik Mijn Pakket open.
Maar dat gebeurd maar heel enkel. 99% moet ik hem altijd zelf invoeren, ook al vind hij een 3S code, en vraagt hij “deze gebruiken” ik “ja”, maar dan blijft het veld leeg en mag ik kopiëren en plakken. Inmiddels weet ik niet beter. Wel hele fijne app, alleen lopen nog veel bedrijven achter door pas later of juist geen 3S code te mailen. Soms heb ik het pakketje al binnen voor ik de mail krijg dat er een pakketje onderweg is met de bijhorende 3S code
Wat mij betreft mag Mijn Pakket wel uitgebreider worden, dat je meer wensen kunt aangeven. Dit kan ook op je account op de PostNL site. Je kunt je buren opgeven waar het pakket afgegeven mag worden. Maar daar wordt niets mee gedaan (nog).
///Offtopic
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?