tip voor bezitters van de postcode loterij agenda

• agnes1971

Heel wat mensen hebben destijds een kerstpakket gewonnen van rtl waar ook een postcode loterij agenda in zat.

Nu zat daar ook een bon in voor een gratis vaartocht bij natuurmonumenten voor 2 personen.

Vanmiddag heb ik met de kinderen een watersafari gemaakt, normaal 9 euro pp nu gratis (had 2 agenda's) dus 36 euro bespaard en de kinderen vonden het superleuk !

Je moet wel van tevoren even reserveren.

Gr. Agnes1971

https://www.natuurmonumenten.nl/activiteiten/watersafari-van-oerrr/2014-07-30t1400

• axel

Dan heb je je eigen reisje betaald met 2 van die dure loten. ;)

• Sjaak van de Hoek

axel Schreef:

——————————————————-

> Dan heb je je eigen reisje betaald met 2 van die

> dure loten. ;)

Van het bovenstaande weet ik niet hoe dat zit.

Maar die watersafari is echt een aanrader , wij hebben er ook erg van genoten.

• wil11

op de bon staat alleen zondag in april en mei.

heb nog even op hun site gekeken, maar kan op de inschrijfpagina ook nergen een kortingscode invullen..

• Chrisje9999

In de postcode loterij agenda Vaartocht Natuurmonumenten en geldig tot 1 januari 2015 bon nummer 34.

wil11 Schreef:

——————————————————-

> op de bon staat alleen zondag in april en mei.

> heb nog even op hun site gekeken, maar kan op de

> inschrijfpagina ook nergen een kortingscode

> invullen..

• agnes1971

Axel> zoals je had kunnen lezen had ik een kerstpakket gewonnen, waar de agenda in zat..

dus ik heb helemaal geen loten gekocht en ga ik ook niet doen :D

Voor mij was dit dus een win-win situatie

Groetjes, Agnes1971

• axel

O.K. dan des te beter. (tu)

• Florence

Hier geen kerstpakket gewonnen en dus ook geen agenda maar als iemand nog een vaargenootje zoekt, stuur maar een pb.

• wil11

Dank je wel!!

ik had dus verkeerd gekeken, zag nr. 48 aan voor deze actie was een vaarexcursie Ilperveld.

we kunnen nu met 4 personen, 1 agenda gewonnen en 1 agenda gekregen. Toch een leuk uitje zo voor deze prijs!

• agnes1971

Wil11 ben benieuwd hoe je het vindt…mijn kinderen en een vriendinnetje vonden het heel leuk !

Laat je het even weten ?

Gr. Agnes1971