Monsterdoos

• feelings

joepie Schreef:

——————————————————-

> Ik heb het idee dat Henkie het niet toevallig

> tegengekomen is.

Als dit allemaal echt is waarom reageert Henkie dan niet? Wat meer informatie is wel op z'n plaats.

Advies: Niet zomaar bestellen eerst nadenken.

“If it seems too good to be true, it probably is”

• aktie

joepie Schreef:

——————————————————-

> Ik heb het idee dat Henkie het niet toevallig

> tegengekomen is.

Henkie is hier idd voor de eerste keer…..en dan al een tip?

• parels

Hoop dat er niet veel mensen ingetrapt zijn

• Bernadette14

Ik had gisteren de doos ook besteld, misschien iets te enthousiast. Onder de foto op hun website; http://www.monsterdoos.nl/Home/Information, staat ' the LimeFactorie BV, een bestaand bedrijf dat nieuwe ideeen uitwerkt. Maar ik vindt via google geen connecties met de monsterdoos. Heb ze maar een mail gestuurd en hoop dat ze snel reageren.

• monsterdoos

Wij hebben vernomen dat er een nogal negatieve discussie heerst over de “Monsterdoos”.

De Monsterdoos is een concept van Lime Factory B.V. en inmiddels zijn er al een groot aantal Monsterdozen besteld en geleverd, zoals ook te lezen op onze Facebook pagina.

Wij verzoeken dan ook een ieder die de Monsterdoos heeft besteld, na ontvangst, een berichtje te plaatsen op deze discussie of onze Facebook pagina.

Alvast bedankt.

Mocht u twijfels hebben kunt u contact opnemen met Lime Factory B.V. via info@limefactory.nl.

• Bernadette14

Bedankt voor jullie bericht (en email inmiddels)! Blij dat het goed zit en dat ik kan uitkijken naar de monsterbox(tu)

• Veggie

Ik heb de monsterdoos gister ook besteld en heb er wel vertrouwen in.

Leuk die links over oplichting met concertkaartjes maar ik snap niet wat dat met een doos met monsters/boodschappenpakket te maken heeft.

• erwinmarloes

Graag hier een reactie van iemand (van de vaste prikkers) die een monsterdoos besteld hebben en ook geleverd hebben gekregen, dan wil ik er ook wel een bestellen….

• Utrechtse Bert

Ik ben door deze reactie nog steeds niet overtuigd hoor. Het account Monsterdoos is vanmorgen om 11 uur aangemaakt en op Facebook zijn zeggen en schrijven twee (2) reacties geschreven van één en dezelfde persoon.

Misschien zit ik er naast hoor en zijn er straks inderdaad mensen die een pakket thuis gestuurd krijgen maar ik heb hele grote twijfels. Het is niet de eerste keer dat dit soort grapjassen hier een poging wagen. We hebben al de verjaardagsdoos gehad en de huisdierendoos die ook nooit verstuurd zijn.

Ach wat is nou een tientje zal menig geen denken; maar de oplichter wrijft in zijn handen als zijn bankrekening gespekt word en is straks met de noorderzon vertrokken.

Verder is een domeinnaam zo aangemaakt en foto's maken van een doos boodschappen is zo gedaan. Misschien kan meneer of mevrouw Monsterdoos wat meer info op zijn site plaatsen zoals e-mailadres, telefoonnummer, KvK nummer enzovoort.

Zoals verderop te lezen is moet ik al mijn woorden terug nemen en kan alleen nog maar zeggen dat het een aanrader is en absoluut geen oplichting is.

• erwinmarloes

Daarom wacht ik ook op een reactie van ontvangst van een doos van een van de prikkers die hier de doos toch besteld hebben…