Ik ben door deze reactie nog steeds niet overtuigd hoor. Het account Monsterdoos is vanmorgen om 11 uur aangemaakt en op Facebook zijn zeggen en schrijven twee (2) reacties geschreven van één en dezelfde persoon.
Misschien zit ik er naast hoor en zijn er straks inderdaad mensen die een pakket thuis gestuurd krijgen maar ik heb hele grote twijfels. Het is niet de eerste keer dat dit soort grapjassen hier een poging wagen. We hebben al de verjaardagsdoos gehad en de huisdierendoos die ook nooit verstuurd zijn.
Ach wat is nou een tientje zal menig geen denken; maar de oplichter wrijft in zijn handen als zijn bankrekening gespekt word en is straks met de noorderzon vertrokken.
Verder is een domeinnaam zo aangemaakt en foto's maken van een doos boodschappen is zo gedaan. Misschien kan meneer of mevrouw Monsterdoos wat meer info op zijn site plaatsen zoals e-mailadres, telefoonnummer, KvK nummer enzovoort.
Zoals verderop te lezen is moet ik al mijn woorden terug nemen en kan alleen nog maar zeggen dat het een aanrader is en absoluut geen oplichting is.