Fruit en Groente van de markt

• axel

Utrechtse Bert Schreef:

—————————————————-

> Redelijk? Je bedoelt veel te duur? Daar blijft pas

> echt veel aan de strijkstok hangen.

(tu) Ze profiteren van het feit dat mensen voor biologische producten extra willen betalen, zijn vaak yuppen.

• Florence

Ik was vanmorgen even naar de markt bij mij in de buurt maar daar staat maar 1 groentestal, dus dat was ook nog niet echt goedkoop. Dus je moet wel ergens zijn waar wat onderlinge concurrentie is.

• axel

Bij ons in 010 vandaag normale prijzen alleen de tomaten werden tegen dumpprijzen verkocht.

• ly2009

Gisteren in de markt geweest.

Vond de prijzen eerder hoger dan lager dan voorheen

• Mariken72

Bedankt, ik spring morgen maar eens op de fiets naar de markt!

• testpiet

Toch heb ik liever dat het goedkoop op de Nederlandse markt komt of dat het desnoods word gegeven aan voedselbanken ipv dat het word doorgedraaid. Net zoals de melk, maak er lekker boter en kaas van, er is vast wel een markt voor te vinden. Als het goedkoper word dan kopen mensen meer of diegene die het minder hebben, eten ook een goedkoop goed.

• raiza16

ben net vanmorgen ff heengegaan maar zie nog geen verschil dus nog ff wachten denk ik

• Sanne

Hier was een losse paprika 75 cent, duurder dan bij de ah. Maar de enige groentenkraam op onze markt, dus weinig concurrentie

• Rene

Bij AH 2 rode paprika's voor 59 cent deze week trouwens.

Dat de supermarkten de tuinders steunen is ook alleen eigen belang om de prijzen hoog te houden en goedkoop reclame en sympathie te krijgen natuurlijk.

• detulp050

Trostomaten voor 89 cent de kilo bij de Lidl vind ik ook spotgoedkoop.