Wasmiddelenpakket Ouders van Nu Euro 12,00 (plus 4,95 verzendkosten)

• AnnemF

Bestel nu dit complete wasmiddelenpakket met 8 wasproducten voor maar 12,- **. Wees er snel bij want op=op!

Inhoud pakket:

Let op: dit zijn full - sized producten zoals ze ook in de winkel te verkrijgen zijn.

Persil Power Gel: De unieke ColdZyme Brightness Formula van Persil zorgen voor een briljante helderheid en geven weer glans aan je stoffen.

Persil Color Gel: De unieke ColdZyme Brightness Formula van Persil zorgen voor een briljante helderheid en stralende kleuren.

Persil Sensitive: De dermatologisch geteste formule bevat geen kleurstoffen en minimaliseert de kans op irritaties en allergische reacties. Heeft een subtiele frisse geur die goed wordt verdragen door mensen die lijden aan een huidallergie.

Persil duo caps color: Dankzij de unieke 2-kamer technologie combineren de Persil Duo-Caps de kracht van actieve vlekverwijderaar tegen hardnekkige vlekken en Brightness Formula voor een stralend schone was.

Silan Lentefris: Hou het gevoel van de eerste lentedag nu nog langer vast. Ervaar nieuwe Silan Fris Lentegevoel en geniet nu van het gevoel van fris gewassen wasgoed, zelfs tot 8 weken na het wassen.

Silan Sensitive: De ideale wasverzachter voor de gevoelige huid. Silan Sensitive is dermatologisch getest en bevat geen kleurstoffen.

Zwarte Reus: Verwijdert hardnekkige vlekken en beschermt tegelijkertijd zwarte en donkere kleuren dankzij de actieve kleurbeschermer.

Witte Reus Kracht Actief Oceaan: Zorgt voor een schoon en hygiënisch toilet.

http://www.oudersvannu.nl/waspakket/?kl=1499&ku=222521849&utm_source=3rd&utm_medium=email&utm_campaign=20140812_PNR_Waspakket_B&utm_content=&utm_term=DCI_waspakket2B_12

• erwinmarloes

Uitverkocht

• AnnemF

Wow, dat is wel heel snel, het was nog niet uitverkocht toen ik het plaatste op het prikbord

• Groningen

Niet uitverkocht. Gewoon te bestellen.

• Bernadette14

Hier ook besteld(tu)

• AnnemF

Ja, ik kreeg net een email dat het weer beschikbaar was.

Ik ben benieuwd voor hoelang.

• Utrechtse Bert

Grappig, ik heb laatst precies hetzelfde pakket bij Libelle besteld en toen was hij nog 9,95.

• Chris Dekkers 1974

Ik vind 17 euro (incl vk) ook echt niet goedkoop hoor……

• MoiEl

Op de site staat t weer als uitverkocht..

• Machteld

helaas