http://m.c1000.nl/aanbiedingen?periode=volgende#active
Juist. AH is net geweest.
Maar zoals bij AH zaten veel producten tussen die de van voor prijs veel beter was. Zoals 2.59 voor 0.99. Bij C1000 zie ik dan veel 1.19 voor 1.00. Oke, 2 stuntproducten misschien.
Dat is net als die ‘stunt’ aanbiedingen op maandag en dinsdag. 0.39 cent voor 500 gram sperziebonen. Alleen vind ik deze voor de zelfde prijs gewoon de hele week bij de vomar.
Ah start al een paar jaar standaard deze week in augustus met de hamsterweken. Ik weet dit omdat ik voor een vereniging voor een kleine 1000 euro inkopen moet doen. Tegelijk met de c1000 en hun euroweken en de Plus met hun aanvulweken. de route 99 weken vind ik de aanbiedingen juist niet veel soeps. Hamsteren was altijd duidelijk, lang houdbare producten om te hamsteren en voor 50% van de prijs. Men laat dit steeds meer los, dus geen lang houdbare producten meer, maar bv groente en fruit zogenaamd voor de helft van het geld terwijl dit gewoon standaard goedkoper is deze periode van het jaar, en niet 50% standaard maar ook wel 2+1 bijvoorbeeld. Hoop toch dat ze volgende week weer beginnen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?