Felix Kat-dootjes

• Lois

Uit de nieuwsbrief van Felix

Beste kattenvriendje,

Ik wil jullie wat vertellen over mijn FELIX kat-dootjes. Vanaf nu kunnen jullie sparen voor twee nieuwe fantastische FELIX kat-dootjes, namelijk een opvouwbare bewaarbox en een mooi bewaarblik! Kijk op www.felix-kattenvoer.nl/sparen/.

Daarnaast is het FELIX spaarprogramma vernieuwd! Zoals jullie wellicht al gezien hebben, zijn de spaarzegels op de FELIX verpakkingen vervangen door nieuwe spaarzegels in verschillende kleuren en hebben ze een verschillende waarde per soort verpakking.

Aangezien ik mijn trouwe vriendjes graag beloon, hoeven jullie vanaf nu niet meer bij te betalen om het artikel te bestellen en thuis te krijgen. Klik op de kat-a-logus en bekijk de prachtige kat-dootjes! Je ziet direct de omschrijving van het kat-dootje en hoeveel punten ervoor nodig zijn om het gewenste kat-dootje te bestellen.

Daarnaast hebben wij het makkelijker gemaakt om te bestellen. Je baasje bouwt namelijk geen online spaarsaldo meer op, maar vult het bestelformulier op de website in, geeft daarin het gewenste artikel aan en stuurt het formulier tezamen met de benodigde FELIX spaarzegels naar ons toe. Zodra wij het formulier met de spaarzegels hebben ontvangen, sturen wij binnen 4 weken het bestelde artikel toe.

Mochten jullie nog punten hebben in de digitale spaarpot, dan kunnen jullie het saldo daarvan opvragen via e-mail adres: consumentenservice@purina.nestle.com of telefonisch via ons gratis telefoonnummer 0800-0228383. Wij sturen jullie dan binnen twee weken het laatste spaarsaldo per e-mail toe. Deze e-mail kunnen jullie dan uitprinten en bij het bestelformulier voegen.

Tenslotte, hebben jullie nog oude Felix spaarzegels liggen? Geen probleem, deze zijn gewoon nog geldig en kunnen meegestuurd worden met het bestelformulier.

Veel plezier met het uitzoeken van je FELIX kat-dootje!

De volgende cadeau's kun je kiezen:

Kleine baasjes t-shirt + slab: 100 zegels

Ovenwanten & schort: 100 zegels

Kattententje: 150 zegels

Memobord voor kattenbelletjes: 200 zegels

Opvouwbare bewaarbox: 300 zegels

Bewaarblik: 350 zegels

Ik haal zelf al jaren die zegeltjes eraf en kon wel 3 cadeaus bestellen.:)

https://www.felix-kattenvoer.nl/sparen/

• Gino

Ik heb hier een hele berg liggen. Eens kijken dan maar.

• helga

wij hebben nog punten ligggen van felix maar kan niet vinden wat we er voor kopen groetjes helga