GTA - Lassie Roerbak Risotto

• Willem78

Bij Zo werkt het staat het volgende: voer je actiecode en vervolgens je gegevens in.

Hoe kom je aan die actiecode?

• minie

vandaag de rijst gekocht, speciaal bon nog gevraagd. kom ik thuis bon weg.:X

Ik proberen in te vullen maar helaas moet ik bon uploaden :(

• Mariëtte

Gaf hij bij mij ook aan maar mijn gegevens waren wel goed ontvangen,zonder kassabon.

• Marry

Beste mevrouw

Hartelijk dank voor uw e-mail. Deze actie met Lassie staat los van de actie in de Linda. Wij zien uw deelname dan ook graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Christian

Kortingisleuk.nl - Klantenteam

• rijo

Zo dat is effe supersnel. Gisteren gekocht, vanmorgen even voor 10 ingevoerd en vanmiddag even voor 4 een mail dat het goedgekeurd is. Super!X(

Dank voor de tip, Koekje!!

• pcenter

Goede morgen, weet iemand waar je je inzending per post naar toe moet sturen, het uploaden is niet goed gegaan, en nu krijg ik een blokkade melding.

Alvast dank

• Mariëtte

@pcenter, ik zou het zo ook niet weten, mail de klantenservice even.

• joepie

@pcenter

https://www.kortingisleuk.nl/gratislassie/contact

Contact

Staat het antwoord op je vraag niet in de veelgestelde vragen of actievoorwaarden? Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@kortingisleuk.nl onder vermelding van: de actie, naam, adres en e-mailadres. Wij doen onze uiterste best je zo spoedig mogelijk te antwoorden.

• Marry

Vanmorgen gekocht, en zojuist een pakje van Jumbo testpanel. Nog een zak Risotto!

• vogeltjesdans

De aktie loopt tot 16 september 2014, dus langer dan eerst werd vermeld. Zie onder voorwaarden.