Gratis AD bij buurtonderzoek.

• axel

Hoe denkt u over uw buurt en de toekomst daarvan? Wat vindt u belangrijk? Doe mee aan dit grote buurtonderzoek en krijg als dank 2 weken het AD thuis of geef het AD 4 weken cadeau aan iemand anders:

WWW.DITMAGWELINDEKRANT.NL

• judith

dank, al ingevuld.

• axel

Helaas het gaat via Facebook en Twitter en daar heb ik zelf geen zin in.

• Sue-tje

Heb al vaker geprobeerd het AD gratis aan te vragen. Krijg steeds wel de bevestiging in de mailbox, maar zie nooit geen krant in de brievenbus. En ja adres en email en alle andere gegevens voer ik correct in. Dus vind het heel erg raar! Heb overigens niks in hoeven vullen op twitter of Facebook

• Utrechtse Bert

Er komt helemaal geen facebook aan te pas.

• axel

Ik denk dat er een fout in hun systeem zit, in de papieren AD stonden iets van 25 vragen. Ik zag trouwens niks staan over die 4 weken AD voor een ander. Ik kom maar tot en rnet vraag 7.

• jn14

Leuke actie!

Dank!

• axel

De storing in het buurtonderzoek is verholpen, je kan nu de hele lijst van iets van ongeveer 35 vragen invullen en je kan nu kiezen tussen 2 weken het AD voor jezelf of 4 weken voor een ander.

• Utrechtse Bert

Ik heb helemaal geen vragenlijst in te hoeven vullen. Kreeg alleen een formulier voor twee weken gratis het AD, en heb inmiddels ook al een bevestiging per e-mail gekregen.

• axel

Klopt maar het ging om een buurtonderzoek, kijk maar want nu staan alle vragen er wel op.