Wijnbeurs

• hansgier

-5 flessen rode wijn

- een fles prosecco

- een jaar lidmaatschap voor Wijnbeurs

- een wellness voucher twv 75 euro (Met de Luxury Wellness Voucher kun je een 2e persoon gratis meenemen naar 1 van de 32 aangesloten wellnessresorts en salons in Nederland en België.)

Bovenstaande dingen samen voor maar 14.95 euro inclusief bezorging

Link: https://www.wijnbeurs.nl/Aanbiedingen/La-Pauline-Les-Collines-Feest-wijnpakket::3334.html (prijs 34.95 euro ipv 137.89 euro)

Kortingscode voor 20 euro: AKM1420 (prijs dan 34,95 euro-20 euro = 14,95 euro)

• annet1962

Top.

Leuke actie, vandaag komt mijn pakket binnen!

• E

Als je je aanmeld voor de nieuwsbrief van wijnbeurs krijg je bij de 1e bestelling 10 euro korting. Het zou toch mooi zijn als die er ook nog vanaf ging, maar dat zal wel niet zo zijn.

• Natasja79v

Denk erom dat je wel een lidmaatschap afsluit… dat het je jaarlijks dan wel de 14 euro kost, tenzij je op tijd opzegt!!

lidmaatschap

• Gitje

@Natasja79v Wat bedoel je nu precies? Je krijgt het lidmaatschap er toch gratis bij, staat niets bij dat je daar aan vast zit toch of lees ik het verkeerd?

• axel

Je bent automatisch lid voor € 29,50 per jaar:

Kosten Premium lidmaatschap

Het Premium lidmaatschap kost slechts € 2,46 per maand (het totaalbedrag van € 29,50 wordt jaarlijks gefactureerd).

Direct Premiumlid worden?

U wordt heel eenvoudig Premium lid door in de winkelwagen het Premium lidmaatschap toe te voegen en onderin de winkelwagen “Ja, ik word Premium lid” aan te vinken. Alle voordelen zijn dan direct van kracht. Als u graag zonder online bestelling Premium lid wil worden, adviseren we u contact op te nemen onze klantenservice.

Duur en opzegging van het Lidmaatschap

Het Premium lidmaatschap betaalt u per jaar en sluit u daarom altijd af voor een periode van één jaar. U kunt ieder moment starten of eindigen met een lidmaatschap. Opzeggen doet u schriftelijk of per e-mail bij onze klantenservice onder vermelding van opzegging Lidmaatschap

• Natasja79v

Gitje Schreef:

——————————————————-

> @Natasja79v Wat bedoel je nu precies? Je krijgt

> het lidmaatschap er toch gratis bij, staat niets

> bij dat je daar aan vast zit toch of lees ik het

> verkeerd?

Duur en opzegging van het Lidmaatschap

Het lidmaatschap betaalt u per jaar en sluit u daarom altijd af voor een periode van één jaar. U kunt ieder moment starten of eindigen met een lidmaatschap. Opzeggen doet u schriftelijk of per e-mail bij onze klantenservice onder vermelding van opzegging Lidmaatschap.

Zoals ik het lees ben je dus automatisch lid. Als je niet opzegt, wordt het automatisch met weer een jaar verlengd. Je moet immers schriftelijk of per email opzeggen, anders kost het je weer die 14 euro per jaar. Met deze huidige actie is het eerste jaar gratis, twv 14 euro. Maar als je dat niet opzegt, brengen ze voor het volgende jaar wel die 14 euro weer in rekening…. Zoals ik het lees staat er niet dat het automatisch stopt na een jaar, maar dat het minimaal telkens met 1 jaar verlengt wordt. Als het automatisch zou stoppen na 1 jaar, zou je het ook niet hoeven op te zeggen…