Geld-terug-actie: €5 terug op Hydro Silk

• Marry

Wilkinson Sword

Krijg €5 terug na aankoop van een Wilkinson Sword Hydro Silk-scheerproduct!

Ontvang geld terug op een Wilkinson Sword Hydro Silk product naar keuze door jouw kassabon in te sturen! Meedoen aan deze actie kan tot en met 5 oktober.

Je kunt alleen geld terugkrijgen op producten uit de volgende Wilkinson Sword productlijn: Hydro Silk. Wilkinson Sword scheerproducten zijn te koop bij diverse supermarkten en drogisterijen bij jou in de buurt. Let op: het kan voorkomen dat niet alle deelnemende producten in het assortiment zitten of voorradig zijn. Je kunt maximaal 2 kassabonnen per coupon insturen.

hydro Silk

Stap 1:

Koop een van de deelnemende Wilkinson Sword producten en bewaar na aankoop de kassabon.

Stap 2:

Zoek in de app de coupon die overeenkomt met het product dat je hebt gekocht en slide deze door de groene knop te verschuiven.

Stap 3:

Maak een goede foto van jouw kassabon waarop de naam van de winkel, het artikel, bedrag, datum en bon-/referentienummer te zien zijn. Vul daarna je persoonlijke gegevens in en volg de aanwijzingen.

Heb je alle bovenstaande stappen succesvol doorlopen? Dan ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging van jouw registratie en binnen 2 weken (na goedkeuring) wordt het geld op je rekening bijgeschreven.

Mocht je nog vragen hebben over deze actie, bekijk dan de FAQ's (meest gestelde vragen) door op het wereldbolletje te klikken. Staat je vraag er niet tussen? Stuur dan een e-mail naar: geldterug@scoupy.nl.

« Lees minder

• Marry

Bij kruidvat in de aanbieding -50%.

Zie nergens dat het niet in combinatie met andere aanbiedingen mg.

• testpiet

Marry Schreef:

——————————————————-

> Bij kruidvat in de aanbieding -50%.

> Zie nergens dat het niet in combinatie met andere

> aanbiedingen mg.

Bedankt voor je vragen over onze geld-terug-acties. De acties zijn ook geldig in combinatie met andere aanbiedingen! Als er nog iets onduidelijk is, vind je de veel gestelde vragen hier: https://scoupy.nl/nl/geldterug-faq

Succes! Groetjes van Scoupy

• Moment

Heb de scheermesjes gekocht maar is me nog onduidelijk hoe ik het moet insturen.

Wie kan me helpen,…link of formulier o.i.d.

Thnx,

• monique

https://scoupy.nl/nl/coupon/27224/wilkinson-sword/geld-terug-actie-eur5-terug-op-hydro-silk

Wilkinson Sword

Krijg €5 terug na aankoop van een Wilkinson Sword Hydro Silk-scheerproduct!

Ontvang geld terug op een Wilkinson Sword Hydro Silk product naar keuze door jouw kassabon in te sturen! Meedoen aan deze actie kan tot en met 5 oktober.

Je kunt alleen geld terugkrijgen op producten uit de volgende Wilkinson Sword productlijn: Hydro Silk. Wilkinson Sword scheerproducten zijn te koop bij diverse supermarkten en drogisterijen bij jou in de buurt. Let op: het kan voorkomen dat niet alle deelnemende producten in het assortiment zitten of voorradig zijn. Je kunt maximaal 2 kassabonnen per coupon insturen. Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden.

Lees hieronder hoe de actie precies werkt.

Stap 1:

Koop een van de deelnemende Wilkinson Sword producten en bewaar na aankoop de kassabon.

Stap 2:

Zoek in de app de coupon die overeenkomt met het product dat je hebt gekocht en slide deze door de groene knop te verschuiven.

Stap 3:

Maak een goede foto van jouw kassabon waarop de naam van de winkel, het artikel, bedrag, datum en bon-/referentienummer te zien zijn. Vul daarna je persoonlijke gegevens in en volg de aanwijzingen.

Heb je alle bovenstaande stappen succesvol doorlopen? Dan ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging van jouw registratie en binnen 2 weken (na goedkeuring) wordt het geld op je rekening bijgeschreven.

Mocht je nog vragen hebben over deze actie, bekijk dan de FAQ's (meest gestelde vragen) door op het wereldbolletje te klikken. Staat je vraag er niet tussen? Stuur dan een e-mail naar: geldterug@scoupy.nl.

• gramwar

Mooie actie!

Ik heb als het goed is, 4 Hydro 5 scheermesjes voor 5,10 euro kunnen scoren (ja, die scheermesjes zijn echt vreselijk duur).

Als ik het goed begrijp mag ik dat zelfde artikel nog een keer indienen bij Scoupy, aangezien de actiesite zegt: “Je kunt maximaal 2 kassabonnen per coupon insturen”.

• Willem78

Ja dat vraag ik mij ook af of je twee keer hetzelfde product kunt kopen en je twee keer geld terug krijgt.

• Marry

Ik heb een scheermes gehaald. Nu 7.00 en een gratis Glamour. Krijg 5,00 retour.