privé berichten

• karin

Hallo,

hebben jullie ook last met privé berichten versturen en openen?

heb al aan webmaster gevraagd maar krijg geen antw.

bvd

• Utrechtse Bert

Volgens mij heeft iedereen daar last van. Is al eerder deze week besproken onder een ander topic. http://gratis.startpagina.nl/prikbord/17289134/bericht-liga-kwijt-maar-veel-codes-te-geef!#msg-17289134

Zoekfunctie werkt ook al een tijdje niet meer.

• Utrechtse Bert

Sorry verkeerde link. Bericht wijzigen werkt bij mij inmiddels ook al niet meer.

http://gratis.startpagina.nl/prikbord/17289134/17289145/re-bericht-liga-kwijt-maar-veel-codes-te-geef!#msg-17289145

• Beheerder Gratis.startpagina.nl

Karin, helaas heb ik je e-mail niet ontvangen. Dat lijkt op het e-mailadres van Startpagina vaker fout te gaan. Mochten mensen mij willen bereiken, kunnen mij het beste mailen op gratis.pagina.nl(apestaartje)zonnet.nl.

Het prikbord vertoont steeds meer kuren. Startpagina zelf is hiervan op de hoogte, maar is het onduidelijk wanneer alles weer naar behoren werkt. Mochten de kuren aanhouden, is de kans aanwezig dat ik eerder overstap op het nieuwe forum. Dit probeer ik voor nu nog even uit te stellen.

• MaartjeG

Reageren/Reageren met quote (via opties) werkt ook niet meer.

• axel

Niks doet het meer maar ook op de nieuwe borden is het nog niet volmaakt, als er meer dan 1 blad vol is volgt blad 2 en dan verdwijnen alle berichten. En als je daar een aanklikbare link zet en je zet er iets onder is ook de link niet meer aanklikbaar.

• rilana213

ja ik heb er ook last van en ik kom ook niet verder als pagina 1.. als ik op 2 of verder druk.. lukt mij niet.

• sanne

Gosh.

Leuk hè, al die veranderingen?? NOT !!

Waarom moet er nu veranderd worden? Zoals het nu gaat, gaat het toch naar ieders tevredenheid?

• karin

bedankt voor reacties!

• vogeltjesdans

Gaat deze site over in een andere of wat is die reclame op tv steeds over startpagina???

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.