VintyKids is een webwinkel met tweedehands (merk-)kinderkleding. Je kunt zowel kleding inleveren/opsturen als kopen.

Met de volgende code hoef je bij je eerste bestelling géén verzendkosten te betalen: OYJAXO.

Ik heb onlangs zelf kleding opgestuurd, omdat marktplaats me teveel gedoe is geworden, en heb mijn eerste twee kledingstukken verkocht. Ook heb ik een jurkje voor het dopen van onze dochter gekocht in de webshop. Zowel kopen als verkopen gaat professioneel! Als iemand met bovenstaande code iets besteld, ontvang ik voor het aandragen van een nieuwe klant shoptegoed.

Ps: mocht het bericht volgens jullie niet thuishoren op het prikbord, gooi er dan maar een slotje op, dan zal ik hem verwijderen. Ik vind zelf topics met kortingscodes wel altijd handig namelijk. Toevallig ontvang ik hiervoor zelf ook shoptegoed, maar zonder kortingscode betaal je wel de verzendkosten. Dus het is niet zozeer zelfverrijkend bedoeld (ik kan me de kritiek al voorstellen), maar heeft toevallig wel dubbel voordeel :) Afijn, ieders kijkt voor zich maar wat hij er mee doet.