Insiders nieuwe campagne: Floor Care

• holland1969

Op zoek naar een stofzuiger vol vermogen maar met lager energieverbruik? Philips richt zich op duurzaamheid door innovatie en stelt nu de nieuwe ECO stofzuigers voor. Dankzij de innovatieve opzuigtechnologie, krachtige motor en het aangepast mondstuk gaat elke Philips ECO stofzuiger voor het beste resultaat zonder compromissen!

Tijdens deze campagne krijg je de kans om één van de twee types uit te proberen:

* Ontdek de AirflowMax-technologie voor stofzuigers met zak

Het hoogste zuigvermogen, ook wanneer de stofzuigerzak gevuld raakt.* Dankzij het innovatief design van de stofzakkamer is er ook bij een volle zak een maximale luchtstroming.

*Of maak kennis met de PowerCyclone-technologie voor stofzuigers zonder zak

In één beweging worden zowel stof als lucht doeltreffend gescheiden zonder dat daarbij zuigkracht verloren gaat**. Door de cycloontechnologie wervelt het stof naar boven en komt het in de rustkamer terecht.

Wij zoeken 330 Insiders in de Benelux die verschillende Philips ECO stofzuigers willen uitproberen en mee online willen bekendmaken aan de hand van reviews. Inschrijven kan voor 25/09/2014!

Met vriendelijke groeten,

Het Insidersteam

• B2B

Let op dat hij niet gratis gehouden mag worden.

Je moet hem overkopen. Of terug geven.

• moontjemoon

75.- , maar wat ik zelf het minste vind is dat je niet kunt kiezen tussen de twee die je wil testen.

• eliina

Ik schrijf mij niet eens in.. ga echt niet met die stofzuiger lopen slepen naar het kiala punt en weer terug ;) Meer kans voor mensen die graag een nieuwe stofzuiger willen!

• testpiet

Doe liever niet mee aan dit soort testen, als er maar iets mis is met het product als je het terug stuurt, of als hij niet aankomt, moet je ook betalen.

• karin

ik wel ingeschreven stofuiger is aan vervanging toe en voor 75e is het koopje

wil zonder zak krijg ik met zak gaat ie terug

heel simpel.

bedankt voor plaatsen!

• yohan

Is het wel een koopje? De eenvoudigste ECO-modellen kosten nog geen honderd euro.

• karin

als het een fijne stofzuiger is

en dat kan je eerst uitproberen!

dan vind ik het fijn 25e minder uit te moeten geven!

• Sue-tje

Ik schrijf mij zowiezo nooit in voor dingen met een waarborg. En vind inderdaad het risico erg groot voor heen en weer sturen. Daarnaast vind ik 3 testweken te kort.