Kruidvat: Elke dag extra voordeel met Jouw extravoordeelkaart

  • Veggie

    da's jammer Florence, dan houden ze zich niet aan hun eigen regeltjes

  • ghislaine

    ben ik het ook niet helemaal mee eens hoor dan moeten ze het niet in hun aanbieding zetten. en op hun bonnetje want je mag er dan toch wel vanuit gaan dat die kloppen toch:) ik heb trouwens ook 2 flessen dove gehaald en een pont snoepjes voor 0,00 me man en zoon blij en me dochter zoon en ikke blij

  • mirandaa

    Het is toch niet gratis je betaald het met je punten!

  • girlydutch

    Ook hier gelukt,

    2x Dove en daarna zei de caissière dat ik nog snoep mocht gaan scheppen (want dat had iki maar niet gedaan op voorhand !!!!

  • Wim

    Ik zou de volgende keer eens een woordje wisselen met de betreffende kassiere, zij moet zich gewoon aan de regels houden, als doodnormale werknemer. Begrijp ook niet waar ze het recht vandaan haalt om jou de snoep niet te gunnen, staat tenslotte op de kassabon!!! Heeft zij de snoep ingekocht? Lijkt me sterk…

    Tip: bel of mail even de klantenservice van Kruidvat, die doen daar niet zo moeilijk over. Kan je hopelijk alsnog snoep gaan scheppen de volgende keer, misschien wel bij dezelfde kassiere :P

  • greetje11

    Postzegels mogen ze niet meer verkopen, was vandaag weer geweest.

    Hadden ze vorige week ook wel kunnen vertellen, daarom waren ze niet verkrijgbaar. Flauwekul

    Had iets te maken met het zakje snoep gratis, dat mocht niet van tante post.:((td)

  • Marry

    Ik heb gewoon alles op de toonbank gezet. De Dove, snoep en een pakje luiers met een bon. Kreeg alles gratis mee.

  • dinges

    Echt de moeite waard om zo'n kaart aan te vragen. Ook bij geld terug acties enzovoorst krijg je punten. (Denk bv aan de Wilkinsonactie) Daardoor zit ik nu al op 120 punten, terwijl ik er toch niet extreem vaak kom.

  • Adrie

    40 punten van de enquete zijn bijgeschreven.

  • Bira

    Bij mij zijn ook de spaarpunten van de enquête erbij!