Kruidvat: Elke dag extra voordeel met Jouw extravoordeelkaart

  • riskje

    ik snap er niets van.. Heb alles al geactiveerd 2 weken geleden, krijg steeds aanbiedingen en nu wil ik iets uitprinten en moet ik mijn kaart registreren.. Als ik dat doe geeft hij aan dat dat nummer al in gebruik is, ja ja natuurlijk, dat ben ik zelf al geweest, maar nu kom ik er niet in en kan de bon niet printen.. grrrr. hier baal ik zo van hé….

  • Whizzy62

    ik heb nog helemaal niets gekocht met de kaart, wel geregistreerd en ik heb al 20 punten te pakken (tu)

    N.B. je krijgt per 1 euro punten, dus niet als je iets voor 0,95 euro koopt…….

  • Juanita

    Vandaag is er een leuke aanbieding: 50% korting op schepsnoep.

    Ik heb nog niet echt veel gebruik gemaakt van de aanbiedingen. Je moet het maar net gebruiken.

    Gisteren was ik jarig en kreeg ik een extra bon voor 30 punten. Bij mijn volgende aankoop worden die erbij gezet. (tu)

    Het is jammer dat je eerst weer wat moet kopen. Maar ja, nu dus de snoepbon, dus dat komt wel weer goed.

    (viel me op dat ik dit jaar erg veel verjaardagsaanbiedingen in mijn mailbox had. Ze hebben allemaal klantjes nodig. B))

  • Britta

    Heb 1 keer een aanbieding gehad de eerste dag, verder nooit meer.

    Heb toch echt opgegeven voor elke dag.

  • Juanita

    Je kan ze ook zien als je inlogt.

  • Whizzy62

    en vooral:…welke merken niet !!!

  • Machteld

    Haha! Jij ook al! Ik was gisteren jarig en kreeg van kruidvat ook een 30 punten coupon… en veeeeeele andere mailtjes met kortingen van andere bedrijven.

  • prulleke

    Jij dus ook nog gefeliciteerd met je verjaardag, Machteld.

  • Juanita

    Nog gefeliciteerd! ;)

    Ik heb de punten vandaag al gehaald en nu gelijk mijn eerste kado geprint.

    Voor 75 punten kan je een gratis deospray nivea black&white halen. Deze wil ik wel eens testen. Kijken of het echt geen vlekken geeft. Ben benieuwd.

  • Hiddo

    Machteld en Juanita nog gefeliciteerd met jullie verjaardagen :)