Spaarprogramma´s

  • Jeancleo

    Ik zit ook bij betaaldemails.nl, voor enquêtes kun je daar wel veel meer geld krijgen dan bij Euroclix en MM. Standaard geloof ik 10 cent, maar regelmatig ook 50 cent, soms zelfs 1 euro voor een enquête. Maar hoe het precies gaat en of je ook uitbetaald krijgt daar heb ik nog geen ervaring mee.

  • Juanita

    Ben ik het mee eens.

    Zodra ik bij betaaldemails.nl en ladymail het bedrag bij elkaar heb meld ik mij af.

    MoneyMiljonair en EuroClix hou ik aan.

    Verder gaat Nipo erg snel.

  • Juanita

    Ik ben niet dol op enquete's, maar misschien moet ik dat even doen tot ik aan het bedrag ben.

    Het gaat nl. supertraag daar met klikken.

  • axel

    Het gaat hen alleen maar om je telefoonnummer, ik gebruik daar maar een oud 06-nummer voor.

    EuroClix betaalt binnen 3 dagen uit. ;)

  • champion

    Je heb een pb.

  • tijgermika

    Dit vind ik ook wel een goeie: http://www.opinionbar.com/

  • Summy

    Ik vind euroclix de laatste tijd erg slim bezig, soms krijg je wel 10/15 vragen om te bepalen of je tot de “doelgroep” behoort,

    Deze vragen richten zich allemaal al op de enquête en zijn erg gericht. Daarna is het een helaas.

    Krijg het idee dat dit soms al de vragen zijn die men dient te stellen door de opdrachtgever, en zo komt men dus gratis aan de antwoorden en krijgt ook nog flink betaald door opdrachtgever,

  • jantje

    wie heeft er al weleens een uitbetaling gehad van gekkengoud???

  • melissa

    Is bij meerdere zo tegenwoordig;

    my survey en toluna bijv.

    Heb je al heel wat ingevuld en dan helaas.

    Terwijl je profiel bekend is.

  • patricia72

    toluna heb ik afgezegt, je krijg zo weinig punten en toen opeens merkte ik dat ik punten kwijt raakte

    dus zo redde ik het nooit om tot de behaalde punten te komen

    plus een keer was ik een van de “gelukkige” om iets uit te proberen nou ik zit nog steeds te wachten

    OTW toluna is GEEN aanrader