Spaarprogramma´s

  • Marry

    Ik zit ook al vana f15 oktober te wachten op mijn verzilverde bon bij Toluna

  • kleurboek

    Ik wacht al vanf 6 oktober op een VVV bon van Toluna.

    En al een heel eind zijn met een enquete bij Toluna en dan ineens in beeld krijgen dat je niet tot de doelgroep behoort, dat herken ik helaas maar al te goed!

  • jantje

    heeft er iemand weleens een uitbetaling gehad van gekkengoud?

  • prulleke

    Lees maar eens het berichtje dat ajaxboy heeft geschreven.

    Berichtje ajaxboy

    En als je nog meer wilt weten, moet je hem maar even 'n PB tje sturen.

  • Melée

    Ik vind http://www.ipay.nl/ de beste die ik ken na mm en ec.

    Ook al een paar keer uitbetaald gekregen.

  • san1960

    mijn dochter heeft al een uitbetaling van gekkengoud gehad

  • dinges

    Ik heb voor de tweede keer zo'n panelclix ingevuld en er niet de beloofde punten voor gekregen bij Euroclix. Via het contactformulier krijg je alleen bericht dat je vraag binnen is gekomen. Dat vind ik toch wel heel erg zonde van mijn tijd.

    Nog meer mensen met die ervaring?

  • Jeancleo

    Bij Euroclix wel altijd de punten van het panel gekregen, maar lang niet altijd van de acties en enquêtes waar je via de klik-mails aan mee kunt doen. Daarom doe ik daar niet meer aan mee bij Euroclix. Claimen werkt niet, krijg je een mail terug dat het bij de opdrachtgever niet geregistreerd staat. Dus doe altijd met de acties/enquêtes mee bij anderen.

  • axel

    Ik zie een enorm aantal clix staan bij “gereserveerd” maar dat begrijp ik ook niet helemaal want dat blijft daar eeuwig staan geloof ik, ik sta nu op ruim 1900 punten en bij 2000 krijg ik dus € 25,- en dan stop ik ermee. B)

  • barbara28

    Al meerdere keren een uitbetaling ontvangen van Gekkengoud, de beste site waar je heel snel aan je volgende uitbetaling kan komen