Spaarprogramma´s

  • caafje

    * aangepast *

    Ik stuurde voor een heel andere vraag (geld betaling na aanleiding van een persoonlijk onderzoek) een mail en kreeg vrij snel antwoord. Mijn contact was eind april. Op fb en twitter zijn ze begin april voor het laatst actief geweest.

    Ik heb daarstraks ook op ‘hier’ geklikt en die vragenlijst ingevuld, dat was in een ander venster. Ik kom dus nog 600 punten te kort om een aanvraag te doen, anders zouden we het tegelijkertijd kunnen proberen.

    Zijn er hier geen andere Pollland leden die wel/ook genoeg punten hebben?

  • MarSSteR

    pollland had een paar jaar gelden een systeem waar je zeker 5x zoveel betaald kreeg voor dezelfde enquete's, nu doen ze het via gekkengoud,etc: net of je voor 25cent een enquete invult van 30min: ben je toch wel gek!

  • caafje

    Centenland gaat stoppen.

  • Marry

    Ik heb bij Polland al twee keer een betaling op de rekening gehad. Kon toen gewoon mijn gegevens invullen. Nu ook ff gekeken. Kn gewoon alle gegevens invullen en mijn tek nr invullen. Daarna kun je in het zoekbalkje een beloning kiezen waaronder cash betaling.

  • karin

    nou en dat zoekbalkje komt er bij mij niet

    nadat ik alle gegevens invul

    krijg ik bedankt voor t invullen en krijg ik leeg scherm.

    bedankt!

  • Blueswoman

    en als je het et een andere browser probeert?

    bv als nu IE gebruikt dan firefpx of chrome

    of anderrsom?

    soms helpt dat

  • Marry

    Het zoekbalkje kun je ook vinden onder het tabblad beloningen. Dan zie je eerst bol.com popje en daaronder het balkje

  • katinkat

    Het valt me op dat de sites steeds minder prettig werken, bij Money Miljonairs zijn 1.000.000 nog 10 euro waard i.p.v 12,50

    Bij Ladycashback kon je pas innen bij 20 euro, nu heb ik dei bijna hebben ze het verhoogd naar 25 euro. Tja en die 19 euro laat ik ook niet lopen.

  • caafje

    MoneyMiljonair viel me ook op vanmiddag. Steeds meer sites gaan ook de accountscore of een verplichting van iets te doen (aanvragen/enquete) invoeren.

  • MarSSteR

    We hebben ons ook uitgeschreven voor consumerjury: verdien je ook 2/3 euro per uur.