Jumbo - Vers is ook echt vers

  • Velocitas

    Dat is zo haha,ging ook meer om de infobalie:P Kan niet wachten tot alle c1000 omgetoverd is tot jumbo gnagna

  • nicole68

    Ik had net eem grote bak kabeljauw. Dat meldde ik bij de kassa bij mjn boodschappen.

    Zoon ging al naar de infobalie met een zakje worteltjes en een spek.

    Ik ging even later achter hem aan en toen hij aan de beurt was was ik al bij hem.

    De medewerkster vroeg meteen of hij ook wel boodschappen had gedaan. Waarop mijn zoon naar mij wees en ik zei dat ik een volle tas had.

    Daarop kreeg hij dan wel de spullen mee.

    Bij het boterhambeleg zag hij 3 pakjes ardenner spek of zoiets liggen.

    Van 12-5.

    Maar daar stond dus op verpakt op 12-5;

    Daar staat dus geen houdbaarheidsdatum op.

    Iemand enig idee hoe dat werkt?

  • Adrie

    En zo heeft Jumbo met ons er toch een paar onbetaalde krachten bij.:):)

    Ik zag trouwens heel veel met de datum 16-5 dus morgen maar weer ff kijken

  • KimB

    Is dat trouwens een voorwaarde, dat je alleen met BETAALDE artikelen, andere artikelen(waaronder datum verpakkingen) meekrijgt? Ik koop zelf dan altijd wat, omdat ik het anders zo raar vind staan. ,maar volgens mij is het niet verplicht. maar goed, nu is me enigszins duidelijk dat elke Jumbo het anders doet.

  • tequilacin

    Sommige Jumbo's doen er niet moeilijk over, en zo hoort het ook, anderen denken dat we komen stelen, terwijl ze zelf deze regels opgesteld hebben.

    Hier in Maastricht bij Mosa Forum woordt niet moeilijk gedaan, maar bij de Jumbo in De Heeg, wordt je echt te kakken gezet als ze de kans krijgen. Ene “LUC” had hier toch wel een uitgesproken meninkje over, dat hij niet schroomde me te vertellen… Ik zou zelf nooit gratis spullen willen, zei deze 40-ger

    Ik antwoorde: Daarom vul je misschien nog steeds vakken bij de Jumbo….het werd plots doodstil…;)

  • Miwi

    Ik had afgelopen week heel veel geluk er lag in een koelschap van dat kant en klare croissant deeg…jawel met een datum van de volgende dag…

    Ik heb 3 pakjes mee genomen en mocht ze meenemen! We kunnen dus voorlopig op zondag ochtend verse croissantjes eten (:D

  • KleineBoodschapjes

    Ja, alleen met de dagelijkse boodschappen. Ik word zelfs regelmatig op de verhoudingen gecontroleerd (niet even veel/meer gratis dan ik gekocht heb)

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.