Jumbo - Vers is ook echt vers

  • KimB

    @Adrie, voor hoeveel euro heb jij wekelijks aan gratis boodschappen, behoorlijk wat zo te lezen!! Goed bezig! Ik had laatst 3 stegeman worsten over de datum, vond ik al een hele buit!

  • tequilacin

    Afgeblaft??!! Dat maakte ik direct kenbaar bij het hoofdkantoor. Zij maken die regels toch!

  • Adrie

    Kim, Best wel veel,Wat ik of mijn meiden niet gebruiken daar kijk ik niet naar,

    Maar als het iets is wat wij gebruiken neem ik het mee, wel van ieder 1 stuks.

    Het wordt gewoon een sport en dwingt mij om naar buiten te gaan;

    Maar als je 3 worsten over de datum hebt krijg je er maar 1 gratis

    Wel als het vanmorgen is ,mag je ze meenemen

  • KleineBoodschapjes

    Ach, deze Jumbo sluit toch over een week. Ze worden een AH, ik vermoed OMDAT ze zo geirriteerd zijn door de 7 zekerheden.

    Word daat eigenlijk altijd wat onvriendelijk benaderd, zelfs als ik niets gratis heb! Roepen ze letterlijk “nee he” als ik bij de kassa kom. Klantvriendelijkheid! Als het straks een AH is fiets ik zo 5 km naar t volgende dorp voor mn boodschappen, dat meen ik echt. Ze hebben zichzelf er mee.

  • KimB

    @Adrie, het waren verschillende [worsten, vandaar dat ik er 3 mee mocht nemen.Maar toch blijf ik het vreemd vinden dat ALGEMEEN GELDENDE REGELS niet door alle Jumbo s nageleefd worden. ( als ik zo dit topic eens doorlees), ik heb zelf al meerdere mails verstuurd ,maar krijg telkens een standaard antwoord van de consumentenservice, waar ik niets aan heb!!

  • Adrie

    Ja Als het verschillende zijn, dan is het goed.Kim

    Gelukkig hier geen last met Het personeel.

  • KleineBoodschapjes

    Ik snap het probleem ook gewoon niet. Ze gooien het toch weg als het over de datum is. Lijkt mij beter dat iemand het dan opeet. Bovendien trekken ze er extra klanten mee, normaal zou ik naar de AH of Dirk vd Broek gaan, nu fiets ik om voor de Jumbo. Meer omzet, minder afval (ik kan me niet indenken dat ik de enige ben die ondanks de afstand toch Jumbo kiest vanwege o.a. de 7 zekerheden).

    Kost hun per saldo niks, levert wel wat op EN bespaart het milieu e.d. wegens minder verspilling.

  • Velocitas

    TIP! Keep it short and simple!

    Gewoon je overdatum spullen pakken + een nieuwe natuurlijk & dan ga je afrekenen bij de servicebalie (*waar je ook sigaretten kan kopen)!

    Dan zet je gewoon je producten neer bijv eerst overdatum en daar achter de juiste producten en dan zeg je bijv gewoon : Deze zijn overdatum,en deze wil ik er voor terug. En bijv daarachter: deze zijn van de dag van vandaag dus die zijn ook gratis en de rest wil ik afrekenen.

    Klaar, geen gezeur geen bedrijfsleider ect

  • KleineBoodschapjes

    Zo doe ik het altijd, toch regelmatig gezeur hoor!

  • Adrie

    Ik doe het precies andersom.:) Zien ze dat ik toch koop.

    Maar maakt niet uit,het effect is hetzelfde

    Heb zojuist mijn rondje Jumbo gedaan.

    Vanavond gratis eten, Javaanse Bami m.Kip en dubbelvla toe

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.