Jumbo - Vers is ook echt vers

  • nicole68

    Juanita Schreef:

    ——————————————————-

    > Tssss…..hier doen ze het dus niet.

    > Op dingen met de dag van vandaag zit een ronde

    > oranje sticker met 1 euro erop.

    Ik zou dan toch eens naar jumbo nederland mailen als ik jou was juanita.

    Want dit zijn niet de regels en mogen dus niet.

    Jumbo mag NIET afprijzen op deze manier.

    Net even snel naar rotterdam geweest, en liep langs de jumbo.

    Even snel een vergeten boodschapje nog gehaald en ook rondje vlees gedaan.

    pakje met 2 boeren schnitzels gevonden ;-)

  • dinges

    Of dat nu mag of niet. Ik vind het prettiger als er stickers op zitten. Dan maar iets betalen. Dat gezeur bij de balie, daar heb ik wel zo'n tabak van!

  • nicole68

    Als de regel zou zijn dat het 1 of 2 euro zou mogen kosten, zou ik dat ook betalen.

    maar nu de regel zo is dat het gratis is neem ik dat gezeur (en niet alle jumbo's zeuren) voor lief.

    Heb vanmorgen met een slager van de jumbo gesproken en die zei zelf dat het niet altijd overal duidelijk is.

    Omdat bijvoorbeeld op vlees weer andere regels gelden dan yoghurt of zo.

    Hij zei dat het makkelijker zou zijn als bijvoorbeeld alles van vandaag niet mag.

    Dan is het voor iedereen duidelijk.

    Hij vond het ook maar gezeur ;-)

  • dinges

    ;)

  • Juanita

    Nou, dat doe ik niet snel.

    Ik woon in een dorp en je komt elkaar overal tegen. Af en toe kan wel, maar niet elke dag of wekelijks zelfs….8-)

  • Juanita

    Zoals ik al zei…..het is een dorp. Ik zou me niet prettig voelen als ik nav zo'n brief daar een bloemetje kan halen. ;)

  • KleineBoodschapjes

    Net weer heerlijk afgeblaft om 3 zakjes groenten, uur voor sluitingstijd, die hadden ze toch niet meer verkocht!

    Maar kennelijk gooien ze liever goed eten weg dan het aan iemand mee te geven die het goed gebruiken kan!

    (Ik ben daar echt tegen, er is al genoeg voedseltekort op aaarde)

    Ik zou op deze manier ook liever hebben dat ze er iets aan geld voor vroegen eerlijk gezegd! 75% korting ofzo? (Iig geen 35, dat vind ik vaak zo karig, zeker omdat wat je bij AH voor die korting meekrijgt is 1 op de 3 keer al zo ver heen dat het niet meer smaakt, dat heb ik overigens nog niet gehad bij Jumbo voedsel!) Dan zou ik me wat minder rottig voelen dan wanneer ik steeds word afgeblaft.

    Gelukkig niet bij alle Jumbo's!!!

  • Adrie

    Gepost door: nicole68 ()

    Datum: 12 mei 2012 13:16

    Zojuist 5 bakken van 1 kilo nasi van 13-5

    en aardappelschijfjes van 13-5

    Weet je dat het gevaarlijk is,5 bakken Nasi??/

    Daar kan je spleetogen van krijgen.;):)

  • Adrie

    Ik had vandaag, Maaltijdsalade,gekruide krieltjes en Mona Boordevol Yoghurt.

  • nicole68

    :-)

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.