Gratis Dettol automatische zeepdispenser bij Kruidvat

  • aktie

    knap dat je hem open hebt gekregen mij niet gelukt. Wij hebben de andere truck uitgehaald. Bovenop het flesje een gaatje geboord daar door vullen en dan stopje erin. Stopjes zijn voor 10 cent te koop bij de bouwmarkt. Wel eerst stopje kopen anders weer je niet hoe groot het gat moet.

  • rosanoa

    Schitterend!

    Dat vind ik een goeie!!!!!

  • EstherP

    Nee andersom, geen bacterieen op je zeeppompje. De meeste bacterieen bij een toilet zitten ook niet op het toilet of de bril maar het lichtknopje of de deurklink. Ons bevalt het wel goed en ik koop de navullingen alleen in de aanbieding. Laatst een paar gekocht voor 1 euro die uit het assortiment gingen bij de C1000.

  • Hiddo

    Mooie oplossingen inderdaad :D

  • Famke84

    Hier nog een navultruc:

    Grote spuit bij de apotheek kopen, met injectienaald. De injectienaald doe je weg. De huls van de injectienaald past precies in de opening van de navulverpakking.

    Zeep opzuigen in de spuit. Vaak doe ik er ietsje water bij, omdat sommige zeep ietswat dik is. Om te voorkomen dat de dispenser verstopt raakt ;)

    Huls van injectie-naald in de opening schuiven (schuin, dan gaat het rubbertje naar beneden), en dan de spuit erop, en spuiten maar. Zo al 3x de verpakking gevuld, een succes! Wij willen hier niet meer anders dan de Dettol automatische dispenser.

  • moontjemoon

    Vandaag maar eens meegenomen… zal me benieuwen, de laatste automatische dispenser heeft het hier niet lang overleefd!

  • KleineBoodschapjes

    Ja, natuurlijk zitten daar bacterien op, maar direct nadat je het aanraakt was je je handen toch?

    eerst zeep pakken, dan handen wassen, niet daarna nog eens zeep pakken X-D of doe ik het al jaren verkeerd? :-O

  • Famke84

    Gister even langs de Kruidvat geweest. Helaas waren hier de dispensers al op. Stom genoeg vergeten te vragen of ze nog opnieuw binnen komen. Eentje op reserve is niet zo verkeerd. Hebben al 2 staan, in de keuken en badkamer :)

  • dream

    Hier lagen er nog genoeg, heb 2 zilverkleurige meegekregen :D

  • Chrisje9999

    Bij ons waren ze ook op je kreeg daarom een pot vanish gratis als je dat wilde.