Gratis Dettol automatische zeepdispenser bij Kruidvat

  • Gitje

    Goed opgelost, ik heb er wel eentje kunnen scoren, benieuwd of het bevalt.

  • couponoma

    Bij ons bij het Kruidvat waren de Dettol zeepdispensers (13,95) op en kreeg je een pot Vanish (4,69).

    Ben naar een andere Kruidvat gegaan daar hadden ze niet meer de Dettol zeepdispenser verpakking met zilver of wit, nu kreeg je een zeepdispenser met een lichtblauw of roze huls erom (kan eraf) daaronder zit gewoon een witte zeepdispenser. Ik heb de lichtblauwe gekozen erg schattig met witte schaapjes erop. Op de verpakking stond van 29,99 voor 8,95, maar de kassa scande gewoon 13,95 (omdat het toch gratis was maakte dat dus niet uit).

  • Brigit

    In de folder van deze week 14 augustus t/m 19 augustus staat deze actie ook weer.

    Misschien hebben ze de Dettol dinsdag wel weer binnen gekregen.;)

    folder kruidvat

  • Famke84

    Dan hoop ik maar dat ze opnieuw binnen zijn gekomen. Bij de plaatselijke kruidvat bleef het vak leeg nadat ze op dinsdag al op waren.

  • Brigit

    Hier vandaag nog een opgehaald.

    Boven het vak stond een briefje dat ze uitverkocht waren.

    De witte zeepdispenser stond nog wel in het vak ernaast. Ik nam deze mee naar de kassa maar,

    kreeg te horen dat deze niet voor die actie was.

    Deze werd direct omgeruild met de juiste dispenser waar ze nog een doos vol van hadden……achter de kassa:S

    Waarom ze ze nou niet in het vak hebben geplaatst heb ik niet gevraagd. Was een beetje stom verbaasd dat ze

    achter de kassa voldoende voorraad hadden staan.